Wij willen dit jaar met onze dochter die dan ongeveer 8 maanden oud is, en mijn schoonzusje,schoonbroer en kindje van dan 1,5 jaar met de caravan naar het buitenland. Het maakt ons niet uit welk land, maar wel het liefst een camping aan of dichtbij het strand. Hebben jullie tips en/of ervaringen?
Wij gaan dit jaar naar Rome, nog geen ervaring mee maar onze gastouder is er al wel 2x geweest. Als je op internet kijkt ziet de camping er ook super uit camping zit dicht aan zee. Paar jaar geleden zijn we naar een andere camping in Rome geweest, ook dicht aan zee, werd ook heel veel gedaan voor de kids. Vorig jaar zijn wij naar het Gardameer geweest, ook een top camping gaan wij zeker nog een keer weer naar toe. Zl was toen 1,9 jaar.
Vakantieaccommodaties op de camping met ons dorp Mas Sant Josep, camping in Spanje, Yelloh Village Wij gaan in juni/juli naar deze camping met onze dochter van ruim 2 jaar.. De camping die mamamama zegt is van dezelfde organisatie, maar een stuk duurder..
Serginan plage is ook niet meer vrij in de periode waarin wij willen gaan. Ik had al naar die camping gekeken een week geleden. Maar zal eens googlen op die andere camping in Spanje. Richting Rome vinden wij toch nog een beetje te ver rijden. Dank je wel voor de reacties.
nee wij zijn al veel vaker geweest. Wel voor het eerst met zijn 4 en. Wij gaan van 7-8 Tot 21-8 en jullie met de eigen tent trouwens
Oh mooi! Dan kan jij mij vast iets meer vertellen over de camping en omgeving? 😉 Wij gaan voor het eerst naar deze camping dus ben benieuwd naar ervaringen. Wel leuk trouwens want wij gaan van 4-8 tot 19-8. Wij gaan met caravan en mijn schoonzusje, vriend en kleine met eigen tent.
Camping Sanguli in Salou. Hele grote schone camping, veel kinderactiviteiten, 3 zwembaden waarvan 2 voor de kleintjes en direct aan het strand en de boulevard van Salou! Echt een aanrader!