Speeltjes voor in vliegtuig dreumes 14,5 maand

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Ilse73, 3 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilse73

Ilse73 Actief lid

9 jan 2013
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan volgende week met het vliegtuig op vakantie en ik wil een paar dingetjes kopen voor mijn dochter, die 14,5 maand is, om zich in het vliegtuig te vermaken.

Wie heeft er wat goede ideeen want ik weet het echt niet

Alvast bedankt

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hier gingen (en gaan nu) boekje, speelgoed telefoon met geluidjes etc en wat klein filmpjes en spelletjes op de iPad. Verder natuurlijk favo knuffel!

3. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Ik zou een vtech telefoon doen

En speelgoed wat ze al heeft nu al inpakken zodat ze een week er dus niet aan denkt, dan is het in het vliegtuig weer interessant.

4. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Hier vermaakte ze zich het best met de ipad, we hadden er filmpjes en liedjes op gezet. En lievelingsknuffel inderdaad! En alles wat eetbaar is.
    Vlieg je lang?

5. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Misschien een stomme vraag hoor maar hoe doen jullie dat met liedjes? Koptelefoon aan de ipad hangen? Vraag me af of mijn dochter die ophoudt en om nu het hele vliegtuig te verblijden met de "Nijntje dansles" en "klap eens in je handjes"?

6. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    We hadden Liedjes met beeld (dd company), zonder koptelefoon. Je hoort het wel met volume op max.

7. sjak

sjak Niet meer actief

Tablet vermaakt inderdaad het langst! We hadden ook zo'n magisch tekenbord, kleurtjes, kleur/stickerboeken, boekjes en eten, rozijntjes, koekjes, crackers, nibbits etc...
    We kregen een eigen stoel voor haar en het gong wonderbaarlijk goed! Ik had haar al laten wennen aan een koptelefoon, maar deze heeft ze niet veel opgehad. 10x buurman en buurman gekeken zonder geluid (erg hè?) en Pim en Pom.

Deel Deze Pagina