Taxi Turkije

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door kwebbeltje, 26 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Wij gaan voor het eerst naar Turkije eind van de week en heb even een vraag.
    We vliegen op Antalya en moeten naar Side. Met de bus zouden we daar ongeveer een uur over doen. Natuurlijk zitten daar verschillende hotel stops bij.

Wie weet hoelang een taxi er ongeveer over doet en wat ongeveer de kosten daarvan zijn als we rechtstreeks vanaf de luchthaven gaan? De afstand is ongeveer 65 kilometer.

Kwebbel

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Van het vliegveld van Antalya naar Side is ongeveer drie kwartier a een uur. De afstand is niet zo groot, maar het is geen snelweg maar een gewone doorgaande weg en er zijn veel stoplichten.

Met een taxi ben je zeker wel sneller want de bus stopt inderdaad nog op tig plekken. Ik denk dat de bus er wel langer dan een uur over doet, want je hebt ook nog voor Side meestal een rookpauze van een kwartiertje. De kosten durf ik je niet te zeggen maar als je even googeltj op 'transfer antalya airport side' vind je wel een aantal aanbieders.

Vergeet alleen niet wel aan de hostess bij de bus te melden dat jullie op eigen gelegenheid gaan, want anders staan ze voor niks op jullie te wachten :).

Fijne vakantie!

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Dankje voor de info!

4. supermummy

supermummy Niet meer actief

suntransfers.com

Heb zelf nooit bij ze geboekt, maar van verschillende mensen gehoord dat ze wel betrouwbaar zijn.

Kost volgens de website 39 euro voor een taxi naar Side.

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

idd niet vergeten het tegen de hostess te zeggen anders staat de bus op jullie te wachten en komen de mensen die in de bus zitten ook extreem laat aan ..

hebben wij ook eens gehad, hebben daar een half uur voor jan lul staan wachten omdat mensen ook een taxi hadden genomen maar niet het fatsoen hadden om dit even te melden ..

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Haha..nee we vergeten dan niet om ons af te melden. Maar dat we eigen transfer gaan nemen dat is zeker.

Kwebbel

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

poeh ik heb geen idee maar wij hebben het eens gedaan op zakynthos. was ook iets van 3 kwartier rijden met de taxi maar dat zat bij de prijs toen in om een of andere reden, of een aanbieding ik weet het niet meer zo. het was iig veel fijner als allemaal met die bus... aan de andere kant vind ik het ook altijd wel leuk welke hotels andere mensen hebben gekozen hahaha. veel plezier

Deel Deze Pagina