overstag voor maansteen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door smoekie, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    Nou deze nuchtere betsie is toch overstag gegaan door allerlei ervaringen die ik heb gelezen over de maansteen. Wilde er eerst 1 bestellen via internet maar toen Ed zag hoorde hoe en wat zei hij is er geen winkel hier in de buurt dan waar je die steen kan kopen...

en tja toen toch ff de moeite genomen om hier te kijken en idd hier is idd ook een winkel in de buurt, (de tuinen) maar daar heb ik em niet gekocht 1 omdat ik em eigenlijk wel duur vond in vergelijking met internet en 2 omdat ik de steen niet kon "voelen" (had gelezen dat dat eigenlijk wel moest)...

boven in het centrum naar een ander winkeltje gegaan(waar ze ze ook zouden verkopen volgens verkoopster van de tuinen) en idd daar hadden ze ze los liggen zonder oogje eraan...ik heb er daar 1tje gekocht ( 2,95) maar had nog twijfels...

toen naar het chineze winkeltje geweest om daar te kijken en idd daar hadden ze een maansteen die ik toen ook maar kocht, zij vertelde me ook dat er bij ons op ook een spirituele winkel is en daar ben ik toen heengereden...

was heel raar want ik legde de vrouw uit hoe en wat en waarom ik die maanstenen heb gekocht, toen zij ze dat dat eigenlijk niet goed was en je niet zomaar een steen moest kopen...dat je eigenlijk de steen eerst moet testen of ie wel bij je pas (ye right dat wist ik niet) ik dacht alweer een kat in de zak te hebben gekocht (bij wijze van spreken)...

maar toen gaf ze me een maansteen in de hand en vroeg me de andere hand voor me te houden die zij dan zou proberen naar beneden te duwen (ik moest tegenkracht geven)....dit lukte bijna niet omdat ik haar gewoon terug kon duwen...en zei dat die steen van haar bij me paste...

toen vroeg ze 1 voor 1 om de stenen die ik even ervoor had gekocht om hetzelfde te doen...en bij beide kon ik haar hand gewoon terug duwen, ik dacht alweer pff wat is dit voor onzin, tot ze me een andere steen in de hand gaf (een of andere rode) en hetzelfde wilde doen om te laten zien wat het verschil is met de maanstenen en die andere....

tot mijn grote verbazing kon ze zo mijn hand naar beneden duwen terwijl ik echt kracht gaf, ik vroeg haar of ze het nog een keer wilde doen met die maansteen en met de andere steen weer...en ja hoor maansteen lukte en bij die andere kon ze zo mijn hand weer naar beneden duwen... :(

ik vertelde haar dat ik ook een malachiet had gekocht toen zei ze doe em maar in je hand kijken we of ie bij je past...en tja jammer genoeg niet, want ook bij die kon ze mijn hand zo naar beneden duwen en vertelde me dat die steen dus niet bij me past... :(

hoe dan ook ik heb nu een maansteen, heb em af moeten spoelen van haar kreeg nog een soort van fluweelachtig touwtje waar ik die steen (gekocht bij een ander) om kon doen want om de steen aan een van mijn kettingen te hangen zou ook niet goed zijn zei ze (goud)

zo ontzettend vriendelijk als die vrouw was, maar het mooiste komt eigenlijk nog, ondanks dat ik toch een klein beetje een tegenvaller had vandaag (kreeg van de laborant te horen dat de uitslag van het zaadonderzoek vanmorgen ook weer niet je van het was) wist ze me lachend te vertellen dat ik zeker zwanger zou worden en dat ik me geen zorgen moest maken... :D

ik weet zeker dat ik nog een keer terug ga naar die winkel en misschien eens een keer een afspraak maak voor iets anders (tarot of wat dan ook)... ;)

heb er in ieder geval een goed gevoel bij... :)

2. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Goed dat je er uiteindelijk een positief gevoel bij hebt, ik hoop dat hij jullie een mooi wondertje gaat brengen.
    Ik heb hem nu een weekje of 3 dus nog even afwachten hier.

Liefs, Bibu !

3. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    Hoi Smoeki ik heb hem ook om sinds een paar dagen wie weet!
    ik duim voor je, mogen het ons geluk brengen. jennie72 ;)

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ook ik heb een maansteen besteld....

Ik ben benieuwd :D

5. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Mijn moeder heeftdat ook eens gedaan met die stenen op een parabeurs.
    Ik had een maansteen bij de tuinen gekocht en bij mij viel hij na eennweek al van mijn ketting. Heb hem er nog een keer aan vast gemaakt maar na een week viel hij er weer af. Misschien hoorde hij toch niet bij me dan haha. Ik hoop dat het wel goed komt bij jou met je steentje!

6. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Nou ik heb er ook 1 hoor. Wat een geweldig verhaal echt lachen. Ik geloof dat wel dat het werkt. Ik weet niet hoe, maar van die spiertesten heb ik vaak gehoord en elke keer als ik zo'n verhaal hoor sta ik weer verbaasd. Nu we toch op zo'n tour zijn. Hebben jullie weleens van Bloesemtherapie gehoord? Nou schijnt het zo te zijn dat komkommerkruid heeeel erg goed is om zwanger te worden. Ik heb al vele succesverhalen gelezen. Vandaag dus maar een flesje besteld en wie weet. IK wens iedereen veel geluk met de maansteen en dat ie maar moge werken!

7. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    heb jij aleen de maansteen moeten afspeolen of hoe werkt dat ik heb hem net gekocht maar heb hem nog in het zakje wat moet ik doen voor ik hem om kan doen

8. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ze vertelde mij dat ik em ondanks dat hij "nieuw" uit het zakje kwam de steen toch goed moest afspoelen onder de kraan om de steen "eigen" te maken zeg maar....

dus tja laten we hopen dat het werkt baad het niet schaden doet het ook niet denk ik nu maar hahaha

9. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik had fdat gister gedaan en toen hielt ik hem in mijn linkerhand voordat ik dat deed had ik het super koud dus ik nam de steen in mijn handen en ik kreeg ut warm erg warm gloeide gewoon wel fijn gevoel en toen kreeg ik enkele steekjes (geen pijn ) maar hoe zeg je dat. algoed
    ik nam de steen toen weer uit me handen en het verdween.

10. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    dan heb je waarschijnlijk een heel goede steen, want ik heb ook wel eens gelezen dat je daar ook aan kunt merken dat de steen "bij je past" ...

succes meid

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    vond het echt appart en heb hem nu dus ook op me buik hangen.

hoop dat hij bij iedereen werkt .

ik heb dus een vriendin dus doet in spirituele dingen die pendeld en leg tarot kaarten en alles dus zij had me al een hoop verteld en voor mij dus tarot kaarten gelegt en gepeldeld.

maar toch de ervaring als je het ook voelt is echt fijn

12. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik ben (was ;) ) altijd een heel nuchtere muts die niets van dat alles moest hebben, maar ja je leest wel eens wat en op een gegeven moment als je al een tijdje bezig bent ga je toch je grenzen verleggen he...

maar ik moet zeggen dat ik het gewoon een heel vreemde gewaarwording vond toen ze gisteren mijn armen niet naar beneden kon duwen en later met die 2 andere stenen wel, ik heb echt met alle kracht geprobeerd haar tegen te duwen...heel raar maar wel leuk.....

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja raar is dat he dad had ik dus gister met dat gevoel.
    bovendien geloofde ik er ook n iet in maar sinds er dus iemand in mijn familie is overleden ben ik me in zulke dingen gaan verdiepen en ontmoete ik dus die vriendin die dus al die dingen doet .
    en moet eerlijk zeggen geloof er nu ook echt in en het is wel een fijne ervaring.

14. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Dragen jullie de maansteen ook 's nachts. Ik doe hem altijd af omdat ik zo'n ketting om mijn nek niet prettig vind, maar is het beter als je hem 's nachts ook om houd misschien?

15. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik heb hem vanacht ook omgehouden ik had zo veter erbij gekocht van 1 meter lang
    maar sinds vanmorgen heb ik hem aan me bh vast gemaakt zodat hij meer op me buik hangt moet vanacht even kijken hoe ik dat doe

16. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Moet ie op je buik hangen dan? Ik heb hem gewoon om mijn hals.

17. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ze zeggen dat het beter is als hij op je buik hangt dus dat heb ik maar gedaan

18. nieuwbegin

nieuwbegin Fanatiek lid

24 jan 2007
    1.272
    0
    0
    Als alternatief therapeut/coach kan ik niet anders dan hier even op reageren ;)

DAt wat zij met je hand deed noemen wij ideomotorische hand bewegingen, het idee er achter is dat jouw onderbewust zijn heel goed weet wat goed voor jou is en daardoor bepaalde spieren aan of ontspand bij bepaalde " door gestuurde" vragen. Met door gestuurd bedoel ik dan dat de dame die dit bij jou deed een zeg maar mantra ( is vaak herhaling van een zin/vraag) in haarzelf heeft gesteld of die steen goed voor jou is.
    Een soort vanpendelen is het eigenlijk maar dan zonder de pendel, het gaat wel van hetzelfde principe uit.

Zelf heb ik ooit een maansteen armband kadoo gegeven aan een mede student die voor de tweede keer na een ms zwanger was geworden.
    Ze droeg hem 24/7 en heeft een tweeling gekregen.

Er zijn zat verhalen over dat het werkt, maar net zo veel verhalen over dat het niet zou werken. Hierin zeg ik altijd baat eht niet dan schaadt het zeker niet.

Zelf weet ik in mijn geboorte plaats in Zaandam een heel goed winkeltje te zitten en zaterdag ga ik daar zelf een maansteen laten pendelen. Voor mij is het meer het gevoel van ik geef er goede energie aan.

Het maakt niet uit of je hem op je buik of om je hals draagt het gaat erom dat je hem op je blote huidt draagt.
    Hoe dat zit met s nacht dragen wel of neit weet ik niet preices. Wel kan ik daarover zeggen dat s nachts de stenen juist eer " kracht uit zenden" omdat de maan stralen meer helende kracht uit zouden zenden ( zo van snacht komt alles tot rust zeg maar)

Het " schoonmaken" van de steen kan ook gewoon onder de douche hoor.

Als een steen spontaan afvalt houdt het meestal in dat hij " zijn werk" gedaan heeft, dus laat dan een neiuwe pendelen.

Sorry als ik ongevraagd/ ongewild mijn kennis door geef maar dit sprak mij aan.

( overgens zijn er idd bachbloesemgeuren die ook zouden werken, maar daar weet ik niet veel van)

Liefs
    Bianca

19. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    vind het juist fijn dat als iemand dus meer ervan weet het met ons wilt delen

20. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    @nieuwbegin

Terug komend op wat jij zei over dat met die handen naar beneden duwen…hoe jij ook zegt dat zoiets ook is, ik ben een echt echt nuchter ding die nergens in geloofd, en geloof me als ik zeg dat ik alle kracht die ik heb gebruikt heb om mijn armen omhoog te blijven duwen…feit blijft dat ik het niet voor elkaar kreeg met al mijn kracht en met mijn volle verstand om mijn arm omhoog te blijven houden….

Zij heeft verder niks herhaald heeft mij enkel verteld wat zij zou doen en klaar, en dat 5-6x…

Pendelen heb ik niks mee er is vaak genoeg voor me gependeld (heb me er nooit aan vastgehouden)…

Idd er zijn zoveel verhalen bij wie het wel en bij wie het niet heeft geholpen, ik heb puur ervaringen gelezen van vrouwen die zo’n ding hadden gekocht, gekregen, die raad vroegen om wat ze ermee moesten omdat de steen of dof was geworden, of gebroken, of afgevallen of what so ever, en waarvan je later las dat ze een positieve zwangerschap test hadden of zwanger waren, dat soort reacties heeft mij doen besluiten om zo’n steen te kopen onder idd het mom van baadt het niet schaden doet het ook niet…..

Hier bij ons zit ook een heel goed winkeltje, die waar ik gisteren dus later terecht ben gekomen nadat ik de stenen dus al gekocht had en waarbij zij dus geen baadt had om mij nog iets te verkopen en liet ze mij ook zien of de steen wel of niet bij me paste en of de andere steen ( malachiet) wel of niet bij me paste ook (jammer genoeg niet maar goed) zij heeft geen enkel baat eraan gehad behalve dat ik totaal bijna een half uur in beslag nam bij haar en nog ene touwketting meekreeg ook omdat ik de maansteen volgens haar niet zomaar aan een van mijn gouden kettingen moest hangen…..

Ze zei ook idd dat het niet uitmaakte waar je hem droeg dat de steen genoeg energie uitstraalt hoe klein ook…maar dat je em schoon moet maken onder de lopende kraan….(of dat nou onder de douche is of niet blijft hetzelfde)

En wat jij zegt over dat afvallen barsten e.d klopt dat vertelde zij ook dat de steen dan waarschijnlijk zijn werk gedaan heeft, tenzij je een maansteen zomaar van iemand hebt gekocht cq gekregen die al gebarsten is en zijn werk al heeft gedaan maar dat merk je meestal pas achteraf volgens haar omdat er dan geen of weinig energie nog vanaf komt…..

En ’s nachts hoef ik em niet om te houden maar is het voldoende om em onder mijn kussen te leggen….ik heb em dan onder de band van mijn slip gelegd (baat het niet schaad het ook niet) en ach we zien wel of het wel of niet iets uitmaakt….tis een soort van hoop op iets en ach wat geeft het..

Weet je het is in ieder geval iets waarbij ik me als nuchtere trut goed bij voel en of het nou wel of niet werkt ik heb er al baat bij al zit het alleen maar tussen de oren…

bedankt in ieder geval voor jouw ervaring hiermee tis altijd leuk om bepaalde ervaringen meningen te lezen...

:D

Deel Deze Pagina