Hallo allemaal, Ik weet dat het allemaal niks zegt maar toch vind ik het NIET leuk dat mijn buikje nog zo klein is, tuurlijk is zo'n grote buik ook alleen maar lastig maar het geeft je toch ook wel bevestiging dat de kleine goed groeit.. Ik voel haar lekker trappelen hoor dus ze doet het vast en zeker goed maar toch maak ik me soms zorgen. Volgende week woensdag eindelijk de 20 weken echo, en dan zullen we weten of het echt allemaal goed gaat en goed groeit! Ik zal vanavond eens een buikfoto in mijn album zetten, dan kunnen jullie het ook eens zien, misschien overdrijf ik wel hoor maar als ik in de buikfoto's kijk, zijn ze allemaal veel boller met 20 weken! Liefs Jojo
Maak je geen zorgen meid! Bij 20 weken zag je bij mij ook nog niet veel. Mensen durfden zelfs nog niet eens echt te vragen of ik zwanger was. Pas vanaf een week of 24/25 is het echt begonnen met groeien. Maar nu nog heb ik een vrij kleine buik. Loopt hier iemand rond die twee maanden minder ver is, maar een grotere buik heeft dan ik heb Ik probeer er echt maar aan te denken dat het de laatste twee maanden nog zwaar geboeg word en ik maar moet genieten zolang het allemaal nog niet zo dik is...
Een dikke buik zegt niet perse dat je baby goed groeit hoor! Ik begrijp dat het leuk zou zijn als die groter is, maar zoals je zelf al zei een grote buik is ook niet altijd alles. Ik heb al een beste buik en aan de ene kant is dat heel erg leuk maar soms ook lastig. Ik heb veel eerder last van mijn rug enzo en mijn buik zit nu soms al in de weg hahaha Maar wie weet krijg je straks wel een groeispurt
ik ben nu 22weken ver en begin nu pas wat te groeien naar mijn mening. ben zelf niet de dunste en heb dus van mezelf al een buik. voor anderen lijkt het nu meer alsof ik een frietzaak geroofd heb. geen zwangerbuikje dus voor mij (nog). ben ook nog niks aangekomen. ik eet iets meer naar mijn mening en weeg nog precies t zelfde als voor de zwangerschap
Ik had met 20 weken een heel klein buikje. Ik kon hem gewoon nog verbergen. De verloskundige stond ook versteld met de 20 weken echo. Toch was mijn kindje precies zo groot en zwaar als ze moest zijn. Met 37 weken dachten mensen zelfs dat ik nog een tijdje moest vanwege mijn bescheiden buik. De grootte van je buik zegt niets over je kindje. Ik heb een gezonde dochter gekregen.
Ja hier ook hoor. Begin nu eindelijk een beetje een buikje te krijgen, als ik een ruimvallende trui aan heb, zie je het eindelijk een klein beetje (ben blij dat de lente er aankomt, dan kan ik wat strakkere truitjes aan en dan kan ik eindelijk laten zien dat ik zwanger ben ). Mijn gynaecoloog zei dat dat voor iedere vrouw anders is. Heeft o.a. te maken met je lengte en of je veel sport.
Wees inderdaad blij dat het kind gezond is. Ik had al heel snel een gigabuik (mei) en dat was met zo'n 3 mnd. Begin dec is de kleine geboren, maar ik had echt werkelijk een gigagigabuik. Echt niet leuk meer hoor en onhandig. En er is GEEN gigakind uitgekomen. Echter zijn we nu bijna drie mnd verder. Het is niet meer zoals toen, maar men denkt dat ik over een paar maand bevallen kan. Is ook echt niet geinig, dus dames ... profiteer van de kleine buik
Bedankt voor jullie reacties, gelukkig lees ik dat ik niet de enige ben! Het zal vast goedkomen allemaal en het belangrijkste is dat ze goed groeit en hopelijk helemaal gezond is! Nogmaals bedankt!
nou ik heb ook bijna niets,.. als mijn man trots verteld dat we zwanger zijn en ik sta er naast dan kunnen ze het niet voorstellen... ik ben van me zelf slank en ik zie mijn buik echt wel en mn man ook maar anderen nog bijna niet! maar de verlos zei dat het kwam als je strkke buikspieren had en het je 1e uk was.. ons kindje groeide namelijk erg goed.. liep zelfs al een paar dagen voor..
Ik ben 30 weken en ik heb nou ook niet echt een buik om over naar huis te schrijven. Ik draag ook nog eens wijde kleren, dus kan het daaronder ook nog eens verbergen. Men zou niet gauw raden dat ik al zo ver ben (ze raden nog niets een dat ik zwanger ben haha) Dus het is op zicht niet erg. In het begin wilde ik ook een buikje en keek ik iedere dag. Nu ben ik alleen maar blij met mijn kleine buik. Al voel ik me net zo ongemakkelijk.
Ik ben morgen 18 weken, en heb ook nog geen buik. 's Avonds wel een beetje, maar als ik 's ochtends wakker wordt is mn buik weer plat
ach een grote buik is ook niet alles, veel meer last van, toch vaak lastiger weg te krijgen erna, striemen (moet ik nog effe doorgaan hihi) maar idd wel leuker om te showen als je je zo nog lekker piepzwanger voelt ipv het werpzeug wat ik me nu begint te voelen ik vind het wel mooi en ben supertrots maar het is wel heel wat om allemaal mee te moeten tillen....
bij de eerst ekon je het bij mij ook pas na 20 weken zien voor buitenstaanders dan. Nu bij de tweede kon ik t met 3 maanden al niet meer verbergen. Wees blij dan zit ie ook nog niet in de weg hihih Ik kan al niet eens meer normaal mn sokken en schoenen aan doen
Gelukkig dat er geen giga baby uitkwam dan Herken het wel hoor, ben ook al best aardig groot en dat heeft ook zijn nadelen.
ik vind het een mooie buikje hoor voor maar 19 weekjes kan nog van alles gebeuren je kan met mooie strakke shirtjes, buikbanden wel de nadruk erop leggen, er is echt al een buikje (en duidelijk een zwangerschapsbuik!) aanwezig!
Ik heb me ook lange tijd druk gemaakt om mijn buik, en nu is hij nog steeds erg klein (hihi, heb ook niet meer de hoop dat ie nog extreem gaat groeien ofzo). Veel mensen denken dat ik zo'n 4 maanden zwanger ben, terwijl ik al bijna 8 maanden ben.