Wat is dit nu toch?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Emmaxkus, 14 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

11 dec 2015
    371
    0
    0
    Hallo dames,

Even klagen hoor, word het spuugzat... Heb al een tijdje last van harde buiken, maar sinds 2 dagen komen ze s'avonds en soms s'middags om de 5-10 minuten. De harde buiken doen niet echt zeer, maar soms wel met menstruatie/zeurderig gevoel.

Afgelopen middag ging ik plassen en kreeg me opeens een kramperige steek in mn lies! Ik gilde er gewoon van. Ook heb ik vaak random krampjes/steken aan de zijkant van mn buik. Ben ook echt supermoe, kan amper nog wat.

Gisteravond nog naar de behandelunit geweest van het zh, daar is alles nagekeken en blijkbaar is mn bmm nog dicht, en alles nog mooi lang van binnen. Ik mocht weer naar huis, maar moest bellen als het erger werd.

Ik snap hier helemaal niks van, is dit normaal met 35 weken? :(

Groetjes Emma

2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.314
    17.216
    113
    Voorwerk icm bandenpijn denk ik.

Is er gecheckt op blaasontsteking? Daar kan je ook harde buiken van krijgen

3. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

11 dec 2015
    371
    0
    0

Gisteren is er gekeken op blaasontsteking, was allemaal schoon gelukkig :)

4. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    ik heb bij allebeide voorgaande zwangerschappen zo lopen rommelen en ook deze gebeurt het nu weer. schrale troost mijn eerste twee bevallingen gingen mooi vlot. Sterkte met de laatste loodjes die echt het zwaarst wegen

5. Liekj

Liekj Niet meer actief

Ah vervelend he?
    Helaas heb ik er ook last van.. al een aantal weken. Met 28+5 in het radboud geweest. Alles nog oké maar sindsdien is het alleen maar meer geworden.

Als je het niet vertrouwd of je zorgen maakt zou ik zeggen bel je verloskundige. Dat werd mij ook op het hart gedrukt vooral te doen.

6. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

11 dec 2015
    371
    0
    0
    Het is gewoon zo rot, word er vooral heel erg moe van. Nu ook weer zo'n zeurend gevoel aan de zijkanten van mn onderbuik, echt vreselijk irritant dit...

7. Liekj

Liekj Niet meer actief

Ja het is echt heel vervelend.. Nog eventjes meid.

Maar daar heb je nu helemaal niks aan dat ik dat zeg.. 😶

8. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

11 dec 2015
    371
    0
    0

Achja, ben al wat blij dat ik nog maar 5 weekjes hoef ipv 20 ofzo ��

9. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Ik had die vervelende steken op het eind ook. Gilde er ook wel eens van, alsof er een mes in m'n lied stak opeens. Bij mij was de kleine toen aan het indalen. En bandenpijn die speelde ook nog wel eens op, maar het was het meeste van het indalen

10. ydNEW84

ydNEW84 Actief lid

19 sep 2015
    326
    1
    0
    Hier ook steken in mijn lies, soms kan ik er niet eens van blijven staan.

ik vind het ook erg want wil nog zoveel dingen doen.

naar de stad gaan bijvoorbeeld, ik red het niet meer, mijn buik wordt vaak hard en idd een menstrutie achtige pijn in mijn onderbuik. En dan een flinke druk op mijn blaas zodat het lijkt of mijn vliezen gaan knappen. En dat lijkt me vreselijk als dat gebeurt als je niet thuis bent.

ben al een hele week hiermee in de weer... hoop zo dat het doorzet maar helaas... nog niets

11. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Ik heb dit de laatste weken ook gehad destijds. Keurig om de vijf minuten en dan na een uur of acht stopte het weer. Uiteindelijk flink over tijd gelopen en een ellenlange bevalling gehad. Geen idee waardoor het kwam. De vk noemde het steeds een valse start. Toen het echt zo ver was, was ik doodop :)

Die pijnlijke steken had ik als mijn zoontje na het indalen om zijn as draaide. Ik denk dat hij me met zn schouders raakte en soms voelde het alsof mijn schaambeen een stukje uit elkaar getrokken werd. Echt heel heel pijnlijk! En voor niets...:$:p

12. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

11 dec 2015
    371
    0
    0
    Nou dames, daarstraks kreeg ik ineens een pijn in mn buik! Vanaf de zijkanten bij mn liezen tot in mn benen en stuitje. Werd echt heel hevig. Gelukkig is het weer gezakt. Gisteren ook weer heel veel harde buiken en vandaag ook. Het is allemaal wat...

Zou die pijn een oefenwee zijn geweest? Heb gelezen dat die niet in sterkte toenemen, wat deze wel echt deed.

Deel Deze Pagina