Hier ook door de vk gebroken en dat deed absoluut geen pijn. Het is wel apart dat je het warme water voelt lopen, hoewel dat bij mij niet zoveel meer was. Ik vond op dat moment andere dingen veel pijnlijker dus het is me zelfs nauwelijks opgevallen.
Hier zijn mijn vliezen gebroken voor de VK.. voelde er niks van.. maar ik vond het wel vies haha.. ineens overal warm water.. en wat ik heeeeel apart vond.. mn buik kon weer "blubberen" ipv dat ie hard en strak was..
Mijn vliezen zijn gebroken door de gyn in het ziekenhuis en ik heb er heel weinig van gemerkt. Geen pijn en het vocht... Tja, het voelde hoogstens alsof ik flink in mijn broek had geplast . Nu moet ik wel zeggen dat ik op dat moment al in bed lag met een matje eronder, waardoor de 'puinhoop' mee viel.
De vk in het ziekenhuis heeft mijn vliezen gebroken. Voelde er niks van. Wel een enorme, natte, warme vloedgolf die eruit gutste. Over de vk heen
Bij mij werden ze beide keren in het ziekenhuis gebroken... Merkte er totaal niks van.. ik had alleen het idee dat ik het hele bed had volgeplast... wel lekker warm hahaha
Heb enkel een ''knap'' gevoeld en daarna verloor ik vruchtwater. Geen pijnlijke ervaring alleen kort erna volgden wel de weeen en anderhalf uur later lag mn kind op mn buik haha.
Geen pijn gevoeld, geen knapje gehoord, maar ik voelde het wel min of meer knappen en toen het warme vruchtwater erachter aan, tja, dat merk je vanzelf wel hihi Bij mij kwam er ook bij elke wee heel wat vruchtwater mee, dat ik zelfs steeds dacht: 'Is er nog meer vruchtwater? Dat kan toch niet?' hahaha...
Hier niets gevoeld, er kwam een plonsje water uit ( de hele grote plons volgde pas later, want er zat eens cheur in het vliesm, dus eerst kleine plonsjes)
Ik lag te slapen dus niets gevoeld. Dacht in eerste instantie dat ik in mijn bed had geplast... Het was ook echt veel! Maar dat kwam doordat ik nog 2,5 week moest.
sorry, hier deed het wel zeer bij de eerste heeft de vk ze gebroken met volledige ontsluiting, het breken zelf deed geen zeer maar bij mij is het breken van de vliezen blijkbaar het sein voor de persweeen. Zijn hoofdje knalde dus met een noodgang naar de uitgang en dat deed ontzettend zeer. 3 minuten en 2 persweeen na het breken lag hij op mijn buik. Bij de 2e heeft de vk ze gebroken met 8 cm, had weer dat baksteen op mn teen gevoel daaronder en ook hij lag na een paar minuten en 3 persweeen op mijn buik..
Niets van gemerkt. vk deed het toen ik 8 cm ontsluiting had. Voelde enkel ineens warm water tussen mijn benen
Hier werden de vliezen met 1cm met opzet gebroken dit was niet echt prettig omdat ze met een soort van Breinaald in een te kleine ruimte gaan maar toen ze braken voelde ik niks.
Nee klopt, ik had al 4 uur lang maar 1 cm maar wel vreselijke weeen dus ze hoopte dat als mijn vliezen braken dat het allemaal wat sneller zou gaan nou dat is gelukt haha.
Bij de eerste zijn ze spontaan gebroken. De tweede ander verhaal. Met 40+3 en een groot kind heeft de verloskundige na een strippoging op 40+1, de vliezen gebroken. Ze heeft dit gewoon met haar handen gedaan. Ze had er al een po onder gezet en doordat ik ietwat omhoog lag met mijn bips was dit een prettige ervaring. Dat zoonlief binnen het uur op mijn borst lag was een ietwat heftigere ervaring. Ik had tijdens het breken van de vliezen wel het ohhh gevoel. Je wilt het nog ophouden, maar dat heeft geen enkele zin. Ik hield dus mijn adem in totdat Vk zei je mag nu wel uitademen hoor. Na tien minuten begonnen de weeën en zat ik al op 4/5 cm.
Bij mij braken de vliezen 's nachts. Het deed geen pijn. Vond wel dat er heel veel vruchtwater uit kwam. Het nare vond ik dat ik 4 dagen gebroken vliezen heb gehad, voordat de baby gehaald werd. Doordat de vliezen zo lang waren gebroken voelde het pijnlijk van binnen, net alsof ik een wond had.