Als je slaapt en je vliezen breken, word je er dan ook wakker van? Heb totaal geen idee of dat nog pijn doet, of voel je alleen warm water? Ik wil ook, heb dr zat van!
20 min voor dat mn vliezen braken moest ik plassen ik lag net te slapen toen voelde ik een plopje en kwam het vruchtwater gelijk wat opgevongen maar doet nie zeer
Idd doet geen zeer... beetje alsof je geplast hebt. Lekker warm maar wel nat natuurlijk dus grote kans dat je wel wakker wordt lijkt me... Bij mij was het echt een boel water want ze was niet ingedaald dus ik liep echt leeg maar als je kind is ingedaald is het soms maar weinig heb ik gehoord omdat je kind dan als stop fungeert
haha ja eerst in bed heb ik de meeste opgevangen en toen ik naar deneden ging stond in de keuken liep er heel veel langs mn benen bah
@ Zeeuwsmeisje... Iman was ingedaald en fungeerde dus als 'stop', maar bij elke wee ging ze een stukje naar boven zeg maar en kwam er weer een golf Volgens mij kun je beter in 1 x leeglopen, want ik voelde me echt niet prettig telkens zo nat...
Daarna liep ik ook nog wel wat hoor... leeg is nooit echt leeg maar het was de eerste keer echt VEEL en daarna als ik me verplaatste of tijdens een wee afentoe een klein golfje, nog niet eens zoveel als je zou plassen dus dat was op te vangen met kraamverband. Ik heb nog wel ff geroken (ze zeggen toch dat het zoet ruikt) maar ik vond het eigenlijk niet ruiken