Ik vraag me eigenlijk af of iedere zwangere vrouw pijnlijke/gespannen borsten krijgt. Ik zit nu in week 5 en merk bijna niets aan mijn borsten. Alleen mijn tepels zijn iets groter met meer bobbeltjes rondom en ze zijn iets harder. Maar mijn borsten zelf zijn niet gespannen ofzo. Kan dit nog komen en wanneer treedt dit dan ongeveer op denken jullie? Ik heb de vorige x een miskraam gehad en ben nu vrij onzeker of alles wel goed gaat enzo, dus hou mijn lichaam in de gaten.
ik had er ook geen last van hoor alleen als ik me tepels aanraakte waren ze gevoeliger de steken en het trekken begint bij mij nu pas zie ze bij wijze van spreke groeien. het komt allemaal vanzelf hoor meis
Ja dat heb ik ook, als ik ze aanraak doen ze ietwat pijn zeg maar, verder dus niets. Ik probeer er maar op te vertrouwen dat het komt.
Bij mij waren ze met 5 weken idd al groter en na 18 weken zijn ze ook nog gaan lekker. Gevoelig zijn ze wel, maar niet gespannen.
Bij mij begon het rond de 10 weken en is net pas gestopt (5 maanden). Ze zijn dan ook bijna 3 maten gegroeid.
bij mij waren "ze"vanaf het begin errug gevoelig, dat is nu gelukkig wel minder maar "ze" zijn wel gegroeid en ik had al geen "kleine" pfff...hihi...
Tot nu toe voel ik er nog helemaal niets aan. Ze zijn wel iets voller, maar verder niets. Ik had altijd zoiets van, als mijn borsten pijn doen, doe ik een zwangerschapstest....ging bij mij dus niet op (wel getest hoor) So don't worry!
Die van mij begonnen vorige week (week6) erg pijnlijk te worden en zijn inmiddels wel een cupmaat gegroeid.Ik ben er niet zo hele blij mee , het is wel een goed teken , maar zo pijnlijk... Ik kan er soms niet van slapen om dat ik niet weet hoe ik liggen moet. Op mn zij doen de zijkanten pijn en op mn rug voel ik de pijn op de bovenkant (decolete) op mijn buik dan liggen ze knel en doen ze gewoon helemaal pijn.Ze gloeien en ze voelen zwaar aan , dit heb ik bij vorige zwangerschappen niet zo erg gehad.
@ moonique; Wat jij zegt heb ik ook, ze gloeien gewoon. Ik was al "gezegend" met flinke borsten, maar nu zijn ze helemaal giga en dan zit ik pas in week 7! Ben benieuwd waar het eindigd.
Ik had heel af en toe eens dat mijn borsten een beetje gevoeliger waren of eens een steekje kreeg. Ze zijn ook maar een beetje groter geworden. Toen ik in het ziekenhuis lag 2 weken geleden omdat mijn bevalling'half' begonnen was begonnen ze ineens pijn te doen en waren heel gespannen(sindsdien komt er ook al melk uit.) Maar op 5 weken voelde ik ook helemaal niets!
de eerst weken had ik helle zachte en zeker geen pijnlijke borsten, pas rond week 8 gingen ze pijn doen en me tepels erg jeuken. ook beginne ze nu te groeien
Ik had het echt gelijk al nog voor mijn NOD! Maar nu is er niets meer aan de hand...ze zijn weer gewoon als altijd.
Al vanaf de 5 week. Met de 6e week zatten we in Oostenrijk en toen kan mijn moeder alle beugels uit mijn bh´s gaan halen omdat het afknelde en ze er bijna uitvielen Echt niet prettig.
Ik had het nog voor mijn NOD, zoals elke maand, wanneer ik ongesteld werd. Maar nu werd het alleen maar erger... Ze passen niet goed meer in mijn bh en jeuken verschrikkelijk!
Mijn borsten ging ik ongeveer 6 dagen voor mijn NOD voelen. (Zijkanten beurs gevoel) Dit is eigenlijk tot op de dag van vandaag gebleven. Maar volgens mij is het bij iedereen weer anders en zegt het niet zoveel. Kari
ik heb nog helemaal geen pijnlijke borsten, oke ja soms de tepels een beetje gevoelig, maar echt pijn? nee haha