Baarmoederhals vrij lang, geen ontsl. Toch snel bevallen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door kleintje88, 18 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Mijn baarmoederhals (of is het nu mond?) Zou nog vrij lang zijn en geen ontsluiting..
    Betekend dat dat ik dan ook niet op korte termijn zal bevallen of zijn er mensen die toch nadat ze dit kregen te horen snel zijn bevallen?
    Ik weet dat ik nog maximaal een week moet als hij volgende week er niet is dan wordt er volgende week ergens een ks gepland..
    Maar ik vroeg me af of er een grote kans is toch binnen een week zelf te bevallen?

heb overigens wel regelmatig krampen maar die doen dus helemaal niks...

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Of heeft er niemand ervaring mee??

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Oh niet erg hoopgevend geen reacties...

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Geen ervaring mee, wel hetzelfde schuitje. Hoewel er bij mij tot 41 weken lekker helemaal niets gevoeld gaat worden door wie dan ook. Als ik met 41 weken geen ontsluiting of verweking heb, krijg ik een geplande KS, als er al wel iets bezig is, dan gaan ze proberen me in te leiden. Dit ivm mijn eerdere KS.

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Bij mij was de 1e niet eens ingedaald. De bevalling heeft van regelmatig weeen tot de geboorte 6,5 uur geduurd. Wel een beetje te snel achteraf..
    En de dag ervoor zat ik met 41 weken nog bij de verloskundige te grappen dat het nog wel weken zou duren, omdat ik helemaal geen voorwerk had..

Bij de 2e wel ingedaald, maar mijn baarmoeder is nog heel lang hoog/achterin blijven zitten. Zelfs tijdens de bevalling wilde deze niet echt naar beneden komen. Ik had dus wel ontsluiting, maar dat hield na 6 uur weeen wel op met 3a4 cm.
    En anderhalf uur later had ik mijn baby in mijn armen :)
    Dat was met 39,5 en wel wat voorwerk.

6. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    2 juli bij de vk, alles nog potdicht en hoog.. 7 juli naar t ziekenhuis omdat ik haar weinig voelde, toen al ontsluiting en 2 cm.. 8 juli terug in de ochtend om in te leiden, ze moest eruit en had toen zelf al 4 cm.. Dus t kan in eens best snel gaan.. Als alles nog hoog en dicht zit betekend t niet dat je nog weken moet wachten hoor..:)

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Kaat dat is hoopgevend, nou wie weet komt ie dit weekend uit zichzelf ;)

8. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Wie weet.! Ik duim voor je.!

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ja ervaring mee! De vk keek en alles zat nog potdicht. Ze gaf me weinig hoop voor de komende dagen. 20 minuten later zat ik in bad om de weeën op te vangen :)

10. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet het niet helemaal precies meer, kan er een enkel dagje naast zitten. Maar bij 38,4 nog helemaal dicht en lag naar achteren, bij 39,4 stond hij al wat meer maar nog steeds dicht en bij 39,6 bevallen.

11. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het nu met je?

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Hier nog niks aan de hand..
    Maandag kijken ze weer of ik ontsluiting heb en of vliezen gebroken kunnen worden zo niet dan staat er volgende week een ks gepland (ivm verwachtte grootte en eerdere ks)

Deel Deze Pagina