Hallo Ik ben eind mei bevallen van mijn dochter en heb daarna ong 4 weekjes gevloeid, ik ben aan het eind van week 3 met de pil begonnen en ben ong in de tweede week van die strip ongesteld geworden, gewoon door de pil heen dus! Heb hierna de stopweek gehouden en ben nu weer met de volgende strip begonnen maar nu is mijn vraag.. Is het nu al veilig onveilige sex te hebben? Ben zo ´bang´ perongeluk zwanger te raken.. (zeker welkom maar nu nog liever even niet hihi ) Heb hierover de HA wel gebeld maar vond hun antwoord een beetje vaag
hoi je hebt de eerste strip dus niet afgemaakt maar gestopt toen je ongesteld werd. Dan zou ik voor de zekerheid nu nog condooms erbij gebruiken, deze tweede strip. maak deze tweede strip wel gewoon af, ook al heb je tussendoor bloedverlies. anders raakt je lichaam helemaal in de war! Vanaf de volgende strip is ie zeker veilig. Mirjam
hoi mirjam bedankt voor je antwoord maar ik heb mijn eerste strip wel gewoon afgemaakt en NA de eerste strip gewoon de stopweek gehouden en na de stopweek met strip 2 begonnen (Stond er misschien een beetje onduidelijk)! Maar ben door de strip heen ongesteld geworden en vroeg me daarom af wanneer de pil weer betrouwbaar is??
hoi ok, als de eerste strip wel hebt afgemaakt ben je nu veilig, omdat je de eerste strip "blind" begonnen bent was die niet veilig, de tweede strip dus wel. Mirjam