Eej Dames, Ik zit me eigelijk een ding af te vragen, voel je het aankomen als je vliezen breken? Ik heb vandaag de heletijd zo'n erge druk onder..Net of ze elk moment kunnen breken..Of is dat gewoon wat anders?
Ik weet dat eerlijk gezegd niet. Bij mij werden ze gebroken op t moment dat ik getoucheerd werd dus..
bij mij zijn ze ook doorgeprikt... maar daar heb ik ook niets van gevoeld... Werd ineens nat onder mijn billen
Mijn vliezen zijn ook door geprikt Maar tijdens de zwangerschap ook heel veel druk gehad daar benee Ik denk dat het erbij hoort en misschien is je kleine goed aan het indalen succes nog met de laatste loodjes
Bij mij zijn vanochtend vroeg mijn vliezen gebroken en ik zag het helemaal niet aankomen hoor....Niks geen voortekenen. Het komt er nu nog steeds in golfjes uit... Vind het nu wel erg spannend worden. Heb verder trouwens nog geen last van weeen. Olga
Ik voelde ook van te voren niks. Dacht dat ik in me broek plaste toen ik op bed lag, Maar bedacht ineens dat het ook de vliezen konden zijn. En ja hoor snel naar de douche, was net op tijd daar.
hmm maar je merkt wel het verschil of het je vruchtwater of afscheiding ofzo is? ik verlies zoiezo redelijk al wat vocht tijdens de zwangerschap, ben steeds bang dat het mijn vruchtwater is ipv vocht/afscheiding...weet je het wanneer het je vruchtwater is?
ik wist het ook niet zeker hoor dat het vruchtwater was maar dat komt misschien ook omdat ik niet zo goed ruik. Vruchtwater schijnt zoet te ruiken.