Ik ben even benieuwd of de kans groter is dat je vliezen bij de tweede bevalling ook eerst breken, als dit bij de eerste bevalling ook zo is geweest? Iemand ervaring? Ik zit nu maar steeds te wachten op een plens vruchtwater, terwijl dat natuurlijk helemaal niet zo hoeft te zijn
Geen idee hoe groot de kans is, maar mijn beide bevallingen zijn begonnen met het breken van de vliezen. Maar bij mijn 1e bevalling verloor ik een plens vruchtwater en bij de 2e bevalling verloor ik in eerste instantie niks en merkte ik het pas toen ik naar de wc ging. Of nou ja, ik dácht dus dat mijn vliezen braken, maar omdat ik niks verloor dacht ik dat ik het toch mis had. Tot ik naar de wc ging en op weg naar de wc ineens wel wat verloor.
Hoi, Bij mijn eerste bevalling begon het ook met breken van mijn vliezen. Ik verwachte het nu dus ook weer. Echter zijn mijn vliezen pas bij 9 cm ontsluiting gebroken, het begon dit keer met weeën welke maar om de 10 minuten kwamen en ik daardoor ook niet helemaal doordat hoe snel het kon. 8 goeie weeën gehad, om de 10 minuten, vliezen gebroken onder de douche en een klein uur later een lieve baby in mijn armen. het kan zo anders lopen maar jou refentiekader is je eerste bevalling maar het kan dus ook anders lopen
Ben er ook wel benieuwd naar! Mijn eerste kondigde zich ook aan met het breken van de vliezen. Ergens verwacht ik dat inderdaad weer. Het zal waarschijnlijk toch elke keer een verrassing zijn! Liefs
Hier ben ik ook benieuwd. De eerste ook met gebroken vliezen begonnen, zelfs vroegtijdig gebroken. Nu ben ik in ieder geval 38 weken en ben heel erg benieuwd hoe het nu begint.
hier ook wel nieuwsgierig naar.. bij de eerste de vliezen gebroken met 39.5 en bevallen met 39.6 na wee-opwekkers.. Hopelijk begint t nu met weeen en hoef ik die stomme opwekkers niet!
Bij mijn vriendin braken bij haar 1e 2 bevallingen de vliezen spontaan. Bij de 3e niet, die hebben ze in het ziekenhuis gebroken. Ik weet dus niet of het echt wat zegt als ze bij de 1e bevalling spontaan braken.
Bedankt voor de antwoorden! Kan alle kanten dus op, spannend zeg. Ik ben wel heel benieuwd. Ik hoop inderdaad dat het deze keer begint met weeen. Wat ik leuk vond om te weten toen de vliezen braken was dat ik snel mijn kindje zou hebben. Minder was dat het daarna niet op gang kwam en met allerlei toeters en bellen moest bevallen omdat het kindje er dan uit moet. Ben benieuwd ook hoe het de rest van de zwangeren vergaat, jullie zijn allemaal bijna uitgerekend dus...
Hier ook de eerste bevalling begonnen met het breken van de vliezen. Vlgs mij zegt het echt helemaal niks over je tweede bevalling! jammergenoeg... vond het achteraf eigenlijk wel fijn: je weet gewoon dat het begonnen is. En nu met de tweede zit je maar te wachten en zal je wrs meer last hebben van voorweeen en dat soort ongein en dat je niet weet of dit het nu wel of niet is....
ja dat klopt, hoe verder ik kom hoe meer ik denk. Is dit nou iets.... en dan zakken de krampen weer af. haha
Bij de bevalling van Eva begonnen met gebroken vliezen, op zich weet je dan dat het begonnen is, maar het kan ook nog een paar dagen duren en met inleiden enzo, al had ik bij Eva wel het idee dat ze die dag geboren zou worden en dat was ook zo. Bij Lisa kreeg ik eerst weeën om 3 uur 's nachts en om 7:30 had ik door dat het écht begonnen was, in de tussentijd had ik nog veel geslapen. Rond 10:30 braken mijn vliezen, dat was ongeveer met 9 cm gok ik en om 11 uur was Lisa er na 5 minuten persen. Allemaal heel anders dan de bevalling van Eva. Ik heb trouwens nooit voorweeën gehad, bij Eva en bij Lisa niet. Ook geen naweeën trouwens
Ik ben ook wel benieuwd! Bij mijn dochter zijn ze gebroken op 8 cm ontsluiting, dus ik verwacht nu dat mijn bevalling gewoon weer met weeën zal beginnen
Hoi, bij mij zijn beide keren de vliezen gebroken toen ik net in bed ging liggen.....weeen kwamen gelijk op gang en bij de 2e was het met 3 uur gepiept. Hopelijk nu met nummer 3 net weer zo.......kids lekker slapen en ik "ff" bevallen