Vliezen gebroken 31 weken zwangerschap

Discussie in 'De bevalling' gestart door SkyA, 20 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SkyA

SkyA Fanatiek lid

10 dec 2017
    1.566
    1.079
    113
    Vrouw
    Geen idee wat het plan is haha!

Maar vannacht ben ik weeën beginnen krikgen, dus zijn ze gestart met weeënremmers voor 48u. Ze hebben ook een longrijpingspuit gegeven.. Heb nu af en toe nog een wee maar niet meer zo erg als deze nacht. Deze nacht had ik echt om de paar minuten een best al pijnlijke wee..
    Ben benieuwd of de remmers gaan blijven helpen of ze toch nog een van de dagen zal komen. Dus als er iemand ervaring hier mee heeft? Hoelang heeft het geduurt bij jullie na weeënremmers voor je kindje geboren werd?

Straks zie ik de gyn nog en dan zal ik wel eens horen wat het verdere plan is!

2. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Pfff, pittig @SkyA
    Gyn inmiddels gesproken met wat het plan is?

3. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Wat spannend zeg...

4. Nemo1

Nemo1 Bekend lid

27 okt 2017
    502
    207
    43
    Vrouw
    Wat spannend meis.
    Ik hoop zo dat jullie kleintje nog kan blijven zitten! Mijn duimen draaien

5. SkyA

SkyA Fanatiek lid

10 dec 2017
    1.566
    1.079
    113
    Vrouw
    @Nanoe2 het plan is nu 48u afwachten en zien wat dat geeft als de weeënremmers worden afgekoppeld. 50% kans da weeën toch komen en ik moet bevallen, 50% kans da ze nog uitblijven...

Heb wel nog een paar weeën per uur dus weet niet wat dat zal geven... ze doen wel serieus zeer!

6. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Wat vervelend!
    Hoop echt dat ze nog een poosje kan blijven zitten, maar het moet voor jou ook te doen zijn!

7. SkyA

SkyA Fanatiek lid

10 dec 2017
    1.566
    1.079
    113
    Vrouw
    Ja en ze kunnen ook niet te lang wachten want het babyke ligt in stuit, dus ze moeten tijd hebben om een keizersnede te doen!

8. Regenboog01

Regenboog01 Bekend lid

23 jan 2017
    792
    478
    63
    @SkyA pfoe dat is even schrikken. Elke dag is er 1. Deze paar dagen extra is al enorm super voor je baby. Ik snap dat je graag wilt weten waar je aan toe bent. Alleen ieder mens en iedere situatie is uniek. Je hebt er helemaal niks aan, maar het is niet te voorspellen wat er in jouw geval gaat gebeuren. Ik hoop dat het je lukt om het maar gewoon over je heen te laten komen. Hopelijk krijg je daar wat meer rust van en wie weet heeft dat ook een positief effect op je onrustige buik?
    Als hij/zij komt, dan komt het.. je kan het niet tegenhouden hoe graag je dat ook wilt. Ik ben tweemaal opgenomen geweest ivm vroegtijdige weeën en heb ook al wat ontsluiting en een verweekte baarmoedermond. Ik heb geen remmers gehad, omdat ik 34 weken was, maar bij mij is het gelukkig afgezakt met volledig bedrust.
    Mij hielp het om te denken: als het komt, dan moest het zo zijn. Dan heeft hij het niet meer fijn in mijn buik. Hetzij door een niet goed werkende placenta, hetzij door afwijkende bloedwaardes, hetzij om weet ik veel wat. Weten en begrijpen zul je het nooit, maar het komt zoals het komt.
    Ik hoop uiteraard dat je kindje nog even mag blijven zitten en alles weer rustig wordt. Probeer wat afleiding te vinden en te vertrouwen op je lijf en je baby, ook al weet ik uit ervaring dat het niet altijd even makkelijk is.
    Dikke knuffel vanaf hier en zet ‘m op!

9. SkyA

SkyA Fanatiek lid

10 dec 2017
    1.566
    1.079
    113
    Vrouw
    @Regenboog01 Ja ik ben iemand dat graag weet waar ik aan toe ben.. maar zoals je zegt je kan niet meer doen dan afwachten en ze zal zelf wel beslissen wanneer ze zal komen.. het is gewoon dat ik al van 1 juli in het ziekenhuis lig en dan even thuis weer gelegen en nu terug ziekenhuis.. is best al een lange tijd! Maar we proberen vol te houden!
    Krijg veel bezoek en dan heb ik wel afleiding!

10. Regenboog01

Regenboog01 Bekend lid

23 jan 2017
    792
    478
    63
    Dat is inderdaad al een tijdje, wat je liever niet wil natuurlijk. Fijn dat je veel bezoek krijgt. Succes en ik duim voor je dat je baby nog even mag blijven zitten. Als je de 34 weken al haalt zou dat prachtig zijn, maar ik heb geen idee hoe groot die kans is eerlijk gezegd. Je bent in ieder geval in goede handen

SkyA vindt dit leuk.
  11. Juwi

Juwi Actief lid

8 jun 2016
    264
    111
    43
    Vrouw
    Even een positief verhaal..

Mijn zusje is pas geleden met 32 weken bevallen vaginaal terwijl kindje in een stuit lag.. Dat is prima verlopen, kindje ging ook alles goed en hoefde niet eens aan de beademing.. En na 3 weken mocht kindje al mee naar huis..

Ysabella, SkyA, Riverdale87 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@SkyA hoe is het nu?

13. Nemo1

Nemo1 Bekend lid

27 okt 2017
    502
    207
    43
    Vrouw
    @SkyA ik ben ook benieuwd hoe het met jullie gaat! Hopelijk zit je kleintje nog veilig bij jou in je buik

14. SkyA

SkyA Fanatiek lid

10 dec 2017
    1.566
    1.079
    113
    Vrouw
    Update: vrijdag is ons meisje geboren na een zwangerschap van 31+6. Ze doet het supergoed en moet ook niet aan de beademing.
    Ze woog 1775gr, ze is nu wel al wat afgevallen zoals normaal maar hopelijk begint ze snel bij te komen!

chrystel73, MamavanHayden, mxm en 12 anderen vinden dit leuk.
  15. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat ze het goed doet! Gefeliciteerd!

16. Nemo1

Nemo1 Bekend lid

27 okt 2017
    502
    207
    43
    Vrouw
    Wat fijn dat ze het zo goed doet!! Gefeliciteerd met jullie kleine meisje

17. Ohm

Ohm Bekend lid

21 jun 2017
    526
    464
    63
    Wat lees ik nou?! Van harte gefeliciteerd! Fijn dat het zo goed gaat. Nou lekker moeder zijn en je kleine meid lekker groeien. Alle liefde en geluk voor jullie. ❤️

18. Nemo1

Nemo1 Bekend lid

27 okt 2017
    502
    207
    43
    Vrouw
    @SkyA hoe is het met jullie?

19. SkyA

SkyA Fanatiek lid

10 dec 2017
    1.566
    1.079
    113
    Vrouw
    Alles gaat goed, al kan de tijd voor mij nu niet snel genoeg gaan!
    Ze is al overgebracht naar een ziekenhuis dichter bij ons thuis. Dat is wel al veel gemakkelijker.
    Nu is het eigenlijk ‘wachten’ tot ze 36w oud is, goed drinkt en 2,3kg min weegt.. voor mij kan de zomervakantie niet snel genoeg voorbij zijn. Dan komt ons meisje thuis!
    Tegen einde van komende week gaan we starten met borstvoeding, hopelijk doet ze dat snel goed!
    Ik voel me wel telkens schuldig als ik thuis ben en niet bij haar. Maar het is niet mogelijk om heel de tijd bij haar te zitten en weinig te kunnen doen, dan ga ik eronder door gaan denk ik..

Maar ze doet het wel super voor een baby die zo vroeg geboren is!

Jajo, Tuttebelleke, Nanoe2 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. kleineM

kleineM Fanatiek lid

7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Jeeeetje wat een spannende tijd hebben jullie gehad! Maar wat enorm geweldig dat ze het zo goed doet! WoW! Nu lekker snel naar huis komen inderdaad! Sterkte met wachten, succes met de borstvoeding en veel geluk met de kleine

Deel Deze Pagina