Hey hallo, Fijn dat je even meeleest! Sinds vorige week heb ik met name in de avond uren voorweeën. Hier ben ik erg blij mee, we zijn namelijk sinds vandaag uitgeteld dus meneer/ mevrouw mag komen wat ons betreft! Nu valt me op dat de voorweeën telkens lekker op gang komen ( soms zelfs om de 5minuten voor een half uur!) maar als sneeuw voor de zon verdwijnen zogauw ik even iets ga doen zoals de honden uitlaten, kippen verzorgen, telefoon aannemen... Erg balen... Is er iets wat ik kan doen om de voorweeën langer te rekken en zo de bevalling misschien op gang te brengen? Helemaal stil zitten een hele avond gaat me niet lukken, ik ben tonnetje rond met die buik van me maar ook een echte wiebelkont... Ben benieuwd!
ik heb die voorweeen 3 weken gehad! ben 11 dgn over tijd bevallen! ook nog 2 keer gestript. niks hielp. afwachten maar...succes!
Ook ik heb een paar week voorweeen gehad bij de derde... volgens mij is er niet heel veel wat je eraan kunt doen,sorry.
Ik heb bij de eerste zwangerschap 8 weken last gehad van voorweeën. Ze kwamen erg regelmatig, maar uiteindelijk begon de bevalling pas toen mijn vliezen braken. Er is niets wat je kan doen om ze 'door te laten zetten'. Je lichaam is zich aan het 'klaarmaken' voor de bevalling en het duurt net zo lang als je lichaam nodig heeft... Succes met afwachten...
Zelf geen ervaring. Maar ik heb wel vaker gehoord dat vk's op het eind hoogtepunten aanraden om alles wat sneller op gang te brengen... Succes...!!
Hier had ik ook lang voorweeen gehad... maar verder kun je niks doen... Was 12 dagen overtijd en werd ingeleid. Het is alleen maar afwachten... Succes!
Hier ook voorweeen...al 2,5 week Van alles geprobeerd. Ben zelfs al gestript. Heb ontsluiting, ben verweekt en noem maar op..Maar nee hoor, doorzetten is geen sprake van
potverdikkie, en ik begon me al te verheugen... haha... nee, goed.. dan indd maar afwachten... die kleine houdt het wel spannend zo!
Ik hoorde dat als het voorweeen zijn , dat als je een warme/hete douche neemt het afzakt. En dat als het echte weeen zijn ze alleen maar sterker worden.