eindelijk! mijn vliezen zijn gebroken, maar ik heb nog geen weeen. Ik hoop wel dat ze snel gaan komen anders wordt ik ingeleid
oh meid wat spannend! heel veel succes vandaag! dan zal het wel snel komen denk ik. we horen nog van je liefs
ooowww wat leukkk! en ook ontzettend spannend natuurlijk! meid heeel erg veel succes en straks mag je lekker gaan genieten van je kleine! gefeliciteerd alvast!
Kan nog wel even duren hoor! Bij mij braken mijn vliezen om half 3 's nachts. De hele dag door had ik wel wat harde buiken, maar de echte weeën begonnen rond 5 uur 's middags pas. Heel veel succes in ieder geval!
Spannend! Bij een vriendin van mij waren afgelopen woensdag om kwart over 1 s'middags de vliezen gebroken en om half 3 s'middags begonnen de weëen. S'nachts om half 1 is haar zoontje geboren.
vanesje en angelie, is vanaf dat je weeen had, het een beetje snel gegaan? want bij mijn eerste zoon heb ik er heel erg lang over gedaan en ben wel bang voor een herhaling.
YEAH! Bij mij duurde het 3-4 uur na het breken van de vliezen voordat de weeen begonnen! Succes. Ik had lichte weeen vanaf 10 uur in de ochtend. Vanaf een uur of 15:00 werd het wat meer maar nog altijd goed te doen. Eigenlijks nauwelijks goeie weeen gehad: om 00:13 was het mannetje er! Wel twee uur geperst.. dat was wat minder
hebben jullie nog wat er aan gedaan om het op gang te brengen(wandelen of zo) of heb je vooral gerust?
Ik heb geslapen (maar het was ook 6 uur in de ochtend) en daarna heb ik wel een stukje gewandeld en gedouched.. misschien heeft het geholpen!? Ik weet het niet... veel succes
Whahaa, nog even sexen.. Als je vliezen gebroken zijn mag dat niet meer Spannend hoor! Heel veel succes !