Haai meid! Wat spannend zeg! Ik hoop dat je gauw weeen krijgt. Bij mij braken de vliezen ook, maar ik kreeg geen weeen. Ben 3 dagen later ivm langdurig gebroken vliezen ingeleid en toen is ons meisje geboren. Ik hoop dus niet voor je dat je dat hoeft mee te maken en dat je uit jezelf weeen krijgt. Succes he! Liefs Elly.
spannend zeg!nou binnen 24 uur zal je dan gaan beginnen met bevallen....bij mij zat er tussen de gebroken vliezen en eerste wee.....9 a 10 uur tussen!
Sorry dat ik nu pas antwoord (eigenlijk hoop ik voor je dat je dit niet meer leest, want dat betekent dat je bezig bent...). Om 5 uur begonnen bij mij de weeën door te zetten en mijn dochter is om 23.23 uur geboren. Behoorlijk vlot toch?
ik had de hele dag gerommel, en de vliezen braken in de avond, kreeg ik echt gelijk een weeenstorm, best pittig moet ik zeggen dat was om 19.15 en om 1.00 was mijn dochter er. ik hoop dat er inmiddels wat is afgeleverd door de ooievaar!
hoi meiden, Nou onze zoon is geboren! Het was weer een hel van een bevalling, weer tot bijna 10 cm ontsluiting en verder komt het niet, alles hebben ze geprobeert, maar het is toch weer een keizersnee geworden. Is ook niet zo gek dat ik hem er niet uit heb gekregen want hij woog maar liefs 5120 gram en is 57 cm lang Maar hij is kerngezond en doet het super goed. Ik ga heerlijk van mijn gezinnetje genieten en wens jullie allemaal super zwangerschap en bevalling toe. Veel liefs Marloes