Vliezen gebroken! Hoe lang duurt het nu waarschijnlijk?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Druif, 5 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

26 nov 2007
    302
    0
    0
    zo spannend k denk ook dat ze bezig is of al klaar hoop dat ze gauw reageert ben heel erg benieuwd ..als je dit leest sterkte en hou ons nie langer in spanning

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik had bijna 30 uren gebroken vliezen, maar wilde al in het ziekenhuis bevallen..... Als je meer dan 32 uren gebroken vliezen had dan was infectiegevaar zei mijn verloskundige? (in iedere geval bij Myrna)

3. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Haallooo dames,

ja sorry dat ik iedereen in spanning liet. Even andere prioriteiten :D

Ik weet nu een antwoord op mijn vraag. Na zeven uur met gebroken vliezen te hebben gelopen begonnen de weeen echt. Inmiddels ben ik bevallen van een gezonde zoon.

Dankjulliewel voor alle opstekers en succes voor de meiden die nog aan de beurt zijn!

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Van harte en geniet ze!

5. Riana

Riana Lid

7 dec 2007
    30
    0
    0
    Kleuterjuf
    Ik heb gehoord dat als je vliezen breken en het hoofdje nog niet is ingedaalt dat je plat moet blijven liggen omdat anders de navelstreng rond de nek geraakt?
    Mijn gyn. zegt dat ze het hoofdje voelt (tijdens het toucheren) dan veronderstel ik toch dat het al is ingedaalt niet?
    Kan de gyn trouwens ook voelen of de vliezen gebroken zijn?

6. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Ja dan is je kindje ingedaald Riana. Gek dat ze dat niet even zeggen tegen je :( Prettig om te weten toch?

7. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Hmmm...

Ik was stinktoevalling nèt in een ziekenhuis toen mijn vliezen braken (rond 10:00). De arts kwam me toen al gelijk vertellen dat als ik 's middags geen weeën zou krijgen, ze me zouden inleiden en als ik dan nòg geen weeën zou krijgen, zou ik 's avonds een keizersnee krijgen... :confused:

Maar dit zou er ook mee te maken hebben kunnen gehad dat ik pas in week 34 zat... :-k

Iig, ... was ik ff blij dat 's middags de weeën toch vanzelf kwamen en 's avonds rond 21:30 ons zoontje er 'helemaal vanzelf' uitfloepte...! :)

8. Marilene

Marilene Actief lid

17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent
    ben bevallen 15 uur nadat mijn vliezen spontaan braken

Deel Deze Pagina