vliezen gebroken maar geen weeen

Discussie in 'De bevalling' gestart door mijndroom1987, 30 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijndroom1987

mijndroom1987 Actief lid

15 aug 2014
    155
    0
    16
    Hoorn
    Hoi dames

Mijn vliezen zijn om 6.45 gebroken en toen waren we natuurlijk superblij want het zou gaan beginnen !!

Nou mooi niet dus ik wacht nog steeds op weeen... ik heb al onder de douche gestaan heel lang gelopen, maar het helpt niets...

Wie herkent dit en wat gebeurde er toen ?

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Heb je de verloskundige gebeld? Die moet je sowieso bellen overdag als je vliezen breken en als het vruchtwater niet helder is ook 's nachts. Volgens mij is standaard dat ze na 24 uur gebroken vliezen je opnemen in het ziekenhuis. Kans op inleiden is dan groot. Succes!

3. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Dat had ik bij de eerste ook. Savonds begonnen pas de weeën. Midden in de nacht mega weeën maar bijna geen ontsluiting dus hup naar het zkh. Weeenopwekkers en gaan met die banaan.

Als er na 24 uur nog niks gebeurt moet je sowieso naar het zkh.
    Succes met de bevalling.

4. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Ik herken dat! Mijn vliezen braken 's nachts om 3.15. De volgende nacht om 3.00 kreeg ik pas weeën. Kleine deadlinewerker in mijn buik, precies zijn papa! Haha! Technisch gezien binnen 24 uur dus, maar moest toch maar in het ziekenhuis bevallen voor de zekerheid. Wilde eigenlijk thuis.

5. mijndroom1987

mijndroom1987 Actief lid

15 aug 2014
    155
    0
    16
    Hoorn

Ja die heb ik vanochtend al gebeld, maar omdat ik geen regelmatige weeen heb, mag je mij niet gaan toucheren. Om 19uur komt ze nog is kijken

6. mijndroom1987

mijndroom1987 Actief lid

15 aug 2014
    155
    0
    16
    Hoorn

Ik wil ook heel graag thuis, maar dan moet ze wel komen haha. Ik verlies trouwens nog steeds veel vruchtwater, hadden jullie dit ook? Net zat ik en toen pieste ik weer in mijn broek pfff draag al kraamverband maar die is zo vol

7. Tikkietok

Tikkietok Lid

23 mrt 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ervaring
    Bij mij waren vrijdag 8:15 vliezen gebroken maar gebeurde niks
    Zondag kreeg ik pilletjes voor baarmoedermond soepeler toemaken
    Toen begon het savonds 22:45 maandag morgen ruggenprik gehad
    En savond is hij geboren

8. kakoe

kakoe Lid

23 jul 2014
    55
    0
    0
    Mijn eerste bevalling begon ook zo. Smorgens vroeg braken mn vliezen maar daar bleef het bij. Smiddags even bij de verloskundige geweest, hartje geluisterd en bloeddruk gemeten. Daar was alles nog zo rustig dat me verteld werd dat mocht het zo blijven ik me de volgende dag om 9 uur op het ziekenhuis moest melden. (De moed zakte me werkelijk in de schoenen. Thuis kreeg ik enorme nesteldrang en heb letterlijk het hele huis van boven naar beneden gepoetst, grote boodschappen gedaan en lekker gegeten met mn man. Savonds rond 11 uur zaten we lekker op de bank (erbij neergelehd dat het niet meer zou gebeuren) en ja hoor, de eerste wee. Eerste uurtje rustig aan, daarna in een weeenstorm terecht gekomen (heb dit trouwens niet als een hel ervaren hoor, keek er zoooo naar uit en kon het toch niet vergelijken) om 2 uur richting ziekenhuis met 3 cm ontsluiting en om 5 uur op 10 cm en mocht ik gaan persen. Zou zo weer tekenen voor zo'n bevalling. Succes!!

9. corina1989

corina1989 Fanatiek lid

15 mei 2012
    1.081
    0
    0
    Groningen
    Bij mij braken de vliezen op een zaterdagavond, zo rond 19u. Maar er volgde helemaal niks.
    Ik moest me die maandagochtend melden in het ZH voor inleiding..

10. Raatje

Raatje Lid

23 apr 2013
    89
    1
    8
    NULL
    NULL
    Bij mij braken mijn vliezen van maandag op dinsdag nacht en woensdag ochtend gemeld in het ziekenhuis en ingeleid. Weeën kwamen niet op gang (voelde helemaal niks, bleek in het ziekenhuis al 3cm ontsluiting te hebben).

11. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Geen ervaring maar heel veel succes met je bevalling. Ik wou dat mijn vliezen braken hihi kan niet wachten :D

12. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Hier braken mijn vliezen met 37+4 rond 05:00 uur 's ochtends. Zou sowieso bij 38 weken ingeleid worden.
    Ik was onder behandeling van de gyn dus zkh gebeld. Moest wel langskomen voor ctg en vruchtwatermeting. Moest in de gaten houden of ik geen verhoging kreeg. Daarna weer naar huis. 's Avonds wel wat verhoging dus toch maar naar het zkh. Echo, ctg ed gehad en daarna mochten we gaan slapen. Volgende ochtend rond 07.30 uur op de afdeling melden en toucheren. Helaas, nog geen ontsluiting. Vervolgens ballonkatheter gehad en infuusnaald gekregen. Ballon was er meet een uurtje of 2 weer uit. Dus toen drie cm ontsluiting. Toch nog de vliezen doorgeprikt en daar kwam nog een hele bult. Dus waarschijnlijk een hoge vliesscheur gehad. Uiteindelijk is zoon om 18.53 uur geboren. Met weeënopwekkers en na bijna 36 uur gebroken vliezen.

13. Matonneke

Matonneke Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.087
    0
    36
    Waarschijnlijk heb je hier nu niks meer aan.

Twee keer gebroken vliezen en binnen een uur weeën en ook twee keer binnen 1,5 uur bevallen.
    1x gebroken vliezen en helemaal niks. 24 uur later naar het ziekenhuis. Weeopwekkers erin en na een half uur de eerste wee. Pas na een half uur vernam ik ze en half uur later was ons vierde kindje er.

Succes met de bevalling

14. mijndroom1987

mijndroom1987 Actief lid

15 aug 2014
    155
    0
    16
    Hoorn
    Gister hebben de weeen toch doorgezet en ben ik bevallen van een mooie dochter Julia Roseline ♡ ze weegt 2935 gram en is met 37.4 geboren. Gister om 17.34 de eerste wee gehad en 20.15 mijn dochter in mijn armen gekregen :)

Nu volop aan het genieten

xxx

15. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Wauw, gefeliciteerd TS! Snelle tijd hoor! Kon je toch lekker thuis bevallen? Geniet van haar!

16. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Van harte gefeliciteerd geniet ervan

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Gefeliciteerd! Dat is dan uiteindelijk lekker snel gegaan!

18. mijndroom1987

mijndroom1987 Actief lid

15 aug 2014
    155
    0
    16
    Hoorn
    Jaaaa is ook een thuisbevalling geworden ! Voel me super nu haha ;)

19. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Wow, lekker snel ook weer zeg! Geeft mij moed :)
    Gefeliciteerd met jullie dochter, mooie naam ook!

Deel Deze Pagina