34 weken zwanger Vocht vast houden, koude handen en voeten en wazig zien

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Chelleke84, 22 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Goeie middag.

De titel zegt het al.
    Ben momenteel 34.5 weken zwanger eb heb sinds gisteren avond last van wat dikkere benen. enkels, koude voeten en handen ( handen lijken iets gezwollen maar kan ring gewoon nog aan en uit doen) en zie met momenten heel wazig.... ik weet alleen niet of dat wazig zien ook kan komen door het feit dat ik al heel de morgen achter tv of pc zit.
    Mijn vraag is eigenlijk of dit wel vaker voorkomt en ik me niet te druk moet maken of dat ik beter toch contact op kan nemen met mijn verloskundige ( heb de 29e weer een afspraak).

Ik hoor het wel.

Gr. Chelleke84

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Als je eventjes voor een half uurtje gaat liggen en je ogen dicht doet. Dan hebben ze even rust en kan je ook na gaan of het komt door het veel achter de pc/tv zitten komt. Geeft het geen verschil neem dan even contact op met je verloskundige.

Imke

3. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    Hoi Imke
    Bedankt voor je reactie.
    Nadat de klachten vanmorgen en vanmiddag alleen maar erger werden toch even de Vk gebeld en op controle kunnen komen.
    Bloeddruk was idd wat aan de hoge kant maar zakte geleidelijk aan weer. urine was verder ook goed dus ze maakt zich voor nu geen zorgen. Heeft me wel geadviseerd om nu echt een stapje terug te doen want het lichaam kan ook gewoon vermoeid zijn waardoor het deze signalen afgeeft..... Gaan we dus maar doen he:)

Groetjes Chelleke84

Deel Deze Pagina