Even kort als het bloed onderzoek goed is zouden we naar huis mogen. Is het ook normaal dat plassen erg brand, zo erg dat ik zit te koelen met een natte washand, kreeg ook al de vraag of ik al een grote boodschap had gedaan, ja maandag een "hele" grote voor me gevoel dat duurt nog wel even toch???
Ik goot na de bevallingen tijdens het plassen met een maatbeker er lauw water overheen. En grote boodschap mocht 8 dagen duren voordat het komt meen ik me te herinneren. Sinaasappel met olijfolie erin helpt, kiwi, pruim etc.
Gefeliciteerd! En ja het kan branden bij het plassen. Ik deed ook tegelijkertijd spoelen met lauw water tijdens het plassen. Dat verlicht een hoop.
Ja klopt hier werd geadviseerd te plassen onder de douche kon je gelijk spoelen Klopt de vraag voor grote boodschap krijg je dagelijks, maar kan tot 7a8 dagen duren na de bevalling
Weet je dat ik daar even niet aan moet denken Jij had een 2de bevalling op het toilet zeker. Plassen doe ik wel met koelen, onder de douche kan ik ook nog wel even proberen. Kraamhulp ik word er wat dol van, heb meer iets van laat me maar even. Gelukkig hebben we 2 airco´s in huis en daardoor is het vol te houden. Morgen hoop ik naar mijn oma op de camping te kunnen de kleine even showen. Oma verplaatsen met dit weer is geen optie.
Had je tips wel al gelezen maar nog geen reactie gehad te reageren, maandag voor de bevalling nog geweest en nu wachtende haha, Fruit vind ik altijd al lekker dat gaat er in als zoete koek. Vind het jammer dat het zo warm is zou wel even een lekker stuk willen wandelen al lukt me dat eigenlijk ook nog niet, maar de muren komen zo op me af nu
Mijn lijfje was gisteren toch een beetje lief voor me. Zag de bui al hangen dat de aandrang maar niet opgang wilde komen maar koffie en een koekje bij oma waren de gangmakers, gisteren na het voeden zelf weer eens naar het toilet geweest. Fietsen wil alleen nog niet, krijg er overal spierpijn van, was na 15 km bekaf. Viel een beetje tegen.
Je bent net bevallen! Lijkt me logisch dat fietsen nog niet helemaal lekker gaat Ik vind het al knap dat je 15km gaat fietsen!
@Suzie01 lees ik nu dat je 2 dagen na je bevalling al praat over fietsen? Naar een camping gaan? Wow, Maar van harte gefeliciteerd met je zoon! Fijn dat alles nu weer achter de rug is.
Naar de camping had met oma te maken die is 86 en was veel te nieuwschierig en haar in de auto naar ons doen we maar niet, het gekke is wilde gewoon ff met de auto rijden haha. En fietsen ik doe het te graag en wil dan te snel, tja en dan zegt het lijfje nee nee nee. Ach en dinsdag toch gisteren ik denk dat ik weer als nieuw ben maar dat ben ik dus niet.