wanneer waren jouw weeen begonnen in de ochtend of in de avond en hoe lang duurde het daarna voordat de kleine kwam gr jmm
1e: 1e wee om 11.30 uur en dochter was er om 15.18 uur 2e: 1e wee om 3.45 uur en dochter was er om 6.28 uur
De eerste keer om 4 uur, de tweede keer om half 5. Eind van de nacht dus. Nr1 is geboren om 12.35. Nr 2 om 14:30. Maar daar ben ik 2 uur weerloos geweest, door de drukte van de vs, stagiaire en oppas die kwamen binnenwandelen.
Bij de oudste had ik de eerste echte weëen rond 3 uur snachts denk ik, vanaf 6 uur regelmatige weëen. Dochter is om 19.47 uur geboren. Bij de tweede had ik vanaf half 1 snachts de eerste weëen en is dochter nummer 2 om 7.47 uur geboren.
Hier om 02:00 vliezen gebroken, 03:00 begonnen de weeen en om 08:53 was onze zoontje er, ging super snel ontsluiting enz maar heb een super zware,pijnlijke bevalling gehad.
als ik het zo lees dan begint het meestal in de avond/nacht appart is dat he dat het niet vaak in de middag ofzo gebeurt gr jmm
Het gebeurd vaak als je het meest ontspannen bent. Dus 's avonds of ' s nachts. Bij mij ging door spanning de weeën zelfs tijdelijk weg..
Ik voelde de eerste wee om 23.30 uur, om 11.15 was mijn zoontje er. We hebben trouwens om 4 uur de vk gebeld, en toen zat ik op 2 centimeter. De eerste 2 uur waren nog heel rustig, na 2 uur heb ik mijn man wakker gemaakt, en hebben we nog 2 uur samen weeën getimed, dus het begon echt heel rustig. Achteraf kan ik er wel om lachen dat ik tijdens het timen zei: "Ja, ik heb weer een wee.....geloof ik....."
Rond 06.00 kreeg ik wat buikkrampen. Rond 07.00 begonnen de weeën écht. En om 11.45 was dochter geboren na een half uurtje persen .
02.30 uur krampen/weeen. 05.30 uur 5 cm 07.30 uur 8 cm 08.45 uur werden de vliezen gebroken 09.45 uur persdrang 10.25 uur is onze zoon geboren. Lekker vlot allemaal wel.
Vliezen gebroken om 00u en onmiddellijk regelmatige en krachtige weeën erbij. Zoon is geboren om 16u. Mag van mij de volgende keer best wat sneller op elkaar volgen
Mijn vliezen braken om 2 uur snachts. De weeen begonnen om 6 uur, tenminste toen werd ik er wakker van. Hij was er om 12.55