Vliezen gebroken??? Of merk je dat echt wel?

Discussie in 'De bevalling' gestart door MaggieMagpie, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    vk is al langs geweest, maar er is nog geen wee te bekennen. Nu komen ze vanavond weer langs en het hangt van de arts af of ik nog een check moet doen bij de gyn vanavond.
    Het hangt erom omdat ik midden in de nacht gebroken vliezen kreeg.
    wat duurt het wachten toh lang als je die kleine zo graag in je armen wilt sluiten:)

2. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Nee heb nog niet gebeld. Mijn gevoel zegt dat het geen vruchtwater is. Heb ook veel vruchtwater dus dan zou ik het toch wel moeten merken lijkt mij. Heb wel een beker in het toilet gezet dat, mocht ik twijfelen ik toch eea kan opvangen.

Wel heb ik veel afscheiding. Echt veel. Klodders zeg maar (eet smakelijk) --> ook een teken??

Zucht, van mij mag het wel beginnen hoor!

3. Alita

Alita Niet meer actief

pff balen he!
    Maar het duurt niet meer zo lang meid..probeer toch nog wat te slapen en ontspannen;)

4. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    ja zal ik doen, net lekker wat raketjes gekocht tegen de lekkere trek en voor twee dagen boodschappen gedaan, oeps alleen de extra rol beschuit vergeten, nou ja dat mag vriendlief vanavond dan maar halen:D

5. Alita

Alita Niet meer actief

hha en hoe is het!!

6. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Ik heb het ook soms, al ben ik nog niet zover als jij...
    De blaastest is er 1. Mijn vk zegt ook dat vruchtwater je slipje steeds een beetje nat houdt en anders opdroogt als afscheiding, afscheiding wordt poederig, vruchtwater geeft een soort kring. Urine verlies je vooral als er even druk op de blaas komt, bij niezen, hoesten, hard lachen. Vruchtwater verlies je ook zonder dat er extra druk is, deze ruikt inderdaad zoetig (als amandel zei ze!), afscheiding ruikt zurig en urine ruikt als urine;). Bij blijvende twijfel inderdaad zo'n testje laten doen, maar volgens mij ben jij mijn tip-fase al voorbij. Succes!

7. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Het kan nog wel even duren, de weeen zijn nog niet op gang gekomen en moet nu standaard naar het zh om te bevallen, als er niks veranderd kan het zo zijn dat ze me pas vrijdag morgen gaan inleiden.

8. Alita

Alita Niet meer actief

balen he! Ja klopt ze laten je 3 dagen lopen hiermee....het is ook fijner als het vanzelf gaat de bevalling dus is niet slecht;)
    Ik hoop dat het gewoon vanzelf gaat beginnen hoor!

9. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Ja ik hoop het ook af en toe wat lichte kramp, maar dat zijn niet echt weeen :(

Ach ja we zien wel, onze kleine man vind het in ieder geval erg gezellig bij mama in de buik, dat is ook wel positief:D

10. Alita

Alita Niet meer actief

hahaha ja ach......hij komt eens dezer dagen dat staat vast!

ik wens je heel veel succes en geniet er maar van want het is het mooiste wat er bestaat!

Deel Deze Pagina