vliezen gebroken of toch niet?

Discussie in 'De bevalling' gestart door babydreame, 4 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    Ik ben gisteren wezen douchen. Ik kwam onder de douche uit hem me gewoon afgedroogt zoals altijd. Ik ben ondertussen wat was aan het wegstrijken maar voelde telkens wat naar beneden druppelen en zolangs mijn benen naar beneden , het leek wel alof ik moest plassen, maar had het op mijn vinger genomen en geroken maar het was geurloos beetje troebel zag het eruit. Ik heb toen nog maar even geen vk gebelt om af te wachten wat het was, ik heb vandaag een maandverbandje ingedaan om te kijken of het nat was jmaar maand verband neemt ook vocht op. maar ik kan dat niet zien, heb ook geen wee, gevoelt. als je voorvocht zou zijn dan moet dat toch plakken. heb geen sex op het momend wand vind het niet zo prettig nu, hoe kan je vruchtwater herkennen en waneer moet je gewoon echt bellen. mijn vk zegt dat het gaat druppelen maarja beetje raar als het vals alarm is. misschien.

2. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Misschien kun je even een zakdoekje of wc papier op je mandverband leggen. Dan moet je op de achterkant van je hand blazen, dit geeft dan druk op je bekkenbodem. Mocht er een scheurtje in je vliezen zitten, dan moet er een beetje vocht uitkomen. Je schijnt het ook te herkennen aan de zoetige lucht.

Maar als je twijfelt zou ik wel gewoon de vk bellen, maar die zal ook wel vragen om wat vruchtwater op te vangen of je maandverband te bewaren om het te checken.

Spannend hoor!

Groet Snoozie

Deel Deze Pagina