Wanneer zet het nou eens goed door?

Discussie in 'De bevalling' gestart door pheebs, 10 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pheebs

pheebs Lid

1 mrt 2010
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag 40 weken en 2 dagen zwanger. Ik heb al weken last van veel harde buiken en voorweeën. Zaterdag op zondagnacht dacht ik net als al één keer eerder dat het begonnen was, maar toen stopte het weer. Vannacht ook weer terugkerende kramp om de zoveel minuten. Ik ben afgelopen donderdag gestript, ik had toen half verstreken bmm en 1 cm ontsluiting. De bmm was alleen nog wel wat stug. Zondag was er helaas weinig veranderd ten opzichte van donderdag ondanks al het 'gerommel'. Ze zei ook dat ze mijn bmm voor een derde ook nog wel erg stug vindt :( Maar wanneer zet het nou eens goed door??? Iemand hier ook ervaring mee?

2. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    bij mij rommelt het de ene nacht ook en de andere weer niet. ben ook benieuwd wanneer het door zet. Veel last van rug, hevige menstruatiepijn, steekjes in vagina enz. Moet straks naar de vk en benieuwd wat zij zegt en of ze ook een onderzoekje gaan doen ofzo.

3. Joyful

Joyful Actief lid

19 feb 2010
    457
    54
    28
    NULL
    NULL
    Bij mij precies hetzelfde. Voorweeen, menstruatiekrampen enz. maar geen weeen. Bij de eerste heb ik dat allemaal niet gehad. Toen begonnen ineens de weeen.

Straks moet ik naar de vk, en dan gaan ze strippen. Hopelijk haalt het wat uit.

4. loeka12

loeka12 Actief lid

9 aug 2008
    253
    0
    16
    Utrecht
    Dit had mijn verhaal kunnen zijn. ben vandaag ook 2 dagen over tijd en gisteren bij de VK had ik 1 cm ontsluiting en was bmm bijna verweekt.... ook hier snachts krampen en dan weer niks, het zet gewoon niet door. Bij de eerste ging het veel vlotter, ben ik gestript (na een dag van krampen die niet doorzetten) bij 40 weken en zette het daarna meteen door.....

het blijft afwachten, ineens zet het dan toch echt door, maar hier valt gewoon niks over te voorspellen.... heel veel succes ermee!

Deel Deze Pagina