vliezen gebroken op een rare plek????

Discussie in 'De bevalling' gestart door douglas84, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laperla26

Laperla26 Lid

9 mei 2010
    62
    0
    0
    Vestigingsmanager
    Rotterdam
    best leuk en informatief om dit allemaal te lezen want ik denk dat elke vrouw die voor het eerst zwanger is een beetje dezelfde angsten heeft.
    waar breken de vliezen, wanneer moet je de vk bellen, wanneer moet je naar het ziekenhuis, wat doe je als de vliesprop eruit is gekomen enz enz...
    Ik ben nu 34 weken zwanger voor het eerst van een klein knulletje en merk dat ik alle vragen wel opzoek op internet of aan vrouwen vraag die ik ken en kinderen hebben.
    En het eerste wat ze zeggen is niet bang zijn het is een natuurlijk iets en je merk vanzelf snel genoeg wanneer het niet meer te houden is.
    Vliezen breken kan overal maar meestal gebeurt het thuis of in het ziekenhuis en gebeurt het ergens anders ja tuurlijk schaam je maar als je kindje in je armen heb vergeet je alles.
    We willen het allemaal maar heel te graag in de details weten inc. ik ook hoor ;) maar denk dat je het beste alles over je heen kan laten komen en waar baad bij heb is de zwangerschapsbijbel echt een onwijs dik boek staat van alles in wat je maar moet en wil weten.
    Ook het boek van claudia de breij met krijg nou tieten over haar zwangerschap is echt brilliant.
    Het is bij elke vrouw zo verschillend gewoon doen waar je goed bij voelt.

Deel Deze Pagina