Hoi Dames, Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Het zijn homeopatische tabletjes die ervoor zouden zorgen dat de ontsluiting vordert. Ben benieuwd naar jullie reacties.
nee ik niet ik zou ook niet weten waarom ik het zou moeten nemen. je kindje komt vanzelf als het er klaar voor is. en anders word het met een reden gehaald
Het is omdat het nu voor mij lichamelijk veelste zwaar begint te worden. Ik word daarom ook morgen of overmorgen gestript, het is omdat er word vermoed dat ik weer een grote kind zou krijgen, en ik heb heel veel pijn bij het lopen. Ik vraag hier naar mensen die wel ervaring hebben als je goed hebt gelezen. Ik heb ook gehoord dat het goed is voor na de bevalling.
He meid Wat k^&*t voor je zeg. Ik heb zelf al sinds de 20ste week BI en ben het nu ook meer dan zat. Kan bijna niet meer lopen en zit een beetje thuis te wachten. Helaas gaan we pas bij de uitgerekende datum praten over hoe nu verder :x. Ben wel al bij een acupunturist voor mijn BI en denk wordt volgende week geprikt om mijn bevalling op gang te helpen (indien nodig). Weet dus hoe je je voelt en zou anders eens contact opnemen met een homeopatische arts. (wordt vaak vergoed door ziekenkostenverzekering) Sterkte
zo vertelde ze het ook tegen ons bij de verloskundige hoor... kennisen die HEEL graag willen bevallen omdat ze helemaal op zijn ... daar doen ze vrij weinig aan... dus als zo een pilletje echt zou werken dan hadden heel veel mensen hem vast gebruikt. en ik zij waarom IK het zou moeten nemen
Hoi Danif, Ik heb sinds paar weken dus ook BI, dat komt doordat ik al 3 keer een grote kind heb gedragen volgens verloskundige waardoor mijn bekken niet meer sterk zijn. Het lijkt me al helemaal klote als je al vanaf 20 weken hier last van hebt. Want ik weet nu wel hoe het is, ik kan zelfs niet fatsoenlijk me draaien in bed en ook opstaan gaat soms heel moeilijk. Kun je je verloskundige niet vragen of die je misschien wilt proberen te toucheren, want dat kan je bevalling op gang brengen. Ik ben bij me vorige zwangerschap met 38 weken gestript en gelukkig had het toen wel doorgezet. Mijn verloskundige zegt dat ze vanaf 37 weken mogen strippen omdat je vanaf die datum ook officiel mag bevallen. Dus als ik jou was zou ik gewoon vragen. Ik hoop dat je niet zolang meer hoeft te wachten. Heel veel sterkte Mamani
Ik heb het er vorige keer over gehad en ze houden vast op aan de bevallingsdatum. Tot die tijd doen ze niets helaas. Vind het erg jammer, maar ja het is niet anders. Heb donderdag weer een afspraak dus zal het nogmaals vragen, bedankt voor de tip. Weten ze ook hoe het komt dat je elke keer een groot kindje krijgt? Lijkt me heel heftig en zwaar.
Ze weten niet hoe het komt, heb elke keer ook standaard test moeten doen voor suiker, maar was elke keer niks. Ik had met 38 weken een kind die meer dan 8 pond woog, maar gek genoeg heel makkelijke bevalling gehad gelukkig. Ik hoop dat ze je gaan strippen donderdag, ik heb zelf ook toevallig donderdag afspraak
Dus waarschijnlijk gewoon een goed werkende placenta ofzo Jou kindjes zijn gewoon eerder klaar, heeft ook wel zijn voordeel Ik hoop het ook. Moet zometeen naar de acupuntuur en wil daar ook nog overleggen om nu alvast te prikken voor bevalling. Ben er zoooo klaar voor hihi
Goedemorgen Gister heeft de acupunturist me behandeld voor rust en versoepelen van de baarmoeder. Hij zei dat het de bevalling kan aanzetten als het kindje er klaar voor is. We hebben voor volgende week een afspraak gemaakt om de weeen op te wekken. Maar hij zei wel dat niets wordt geforceerd,als het lichaam niet wil dan gebeurd er ook nog niet . Spannend allemaal. Er is nog geen actie op moment. Heb wel een drukkend gevoel en veel harde buiken, dus wie weet zet het door.
Hoe ging het bij de VK? De mijne doet erg terughoudend over het strippen. Ze wil volgende week afwachten en dan kijken of ik het nog volhou:x Baal wel een beetje, heb het idee dat 15 weken pijn van mijn bekken niet genoeg is om gestript te kunnen worden. Erg vervelend. Kan wel huilen, maar ja lost niet veel op
Hoi Danif, Wat jammer dat je verloskundige niet eens de moeite wil doen, want het kan in principe geen kwaad. Ik ben wel gestript maar hoorde dat ik niet veel moet verwachten omdat ik nog niet zo ver ben en het stelde ook niks voor vond ik. Ik had nog maar 1 cm ontsluiting en volgende week woensdag word ik weer gestript. Ik verlies elke dag nu slijm als ik opsta, en heb soms onregelmatige krampen, maar ik weet niet wat ik moet verwachten. Ik wacht het gewoon af. Ik hoop echt dat je gauw mag bevallen. Ik ben trouwens bevallen bij me eerste met 39 weken en 4 dagen, zag het totaal niet aankomen. Je weet maar dus nooit wanneer begint. Liefs Mamani
Ja ik vind het ook vreemd dat ze zo moeilijk doet. Ik zit een praktijk met 6 VK's en ik treft haar helaas steeds. Ga maandag bellen of ik bij een ander terecht kan, want ik heb ze nog niet eens allemaal gezien. Misschien dat die er anders over denkt. Ik heb trouwens van mijn vriendin Alchemilla druppeltjes gekregen. Zij studeerd natuurgeneeskunde en zegt dat dit de baarmoeder stimuleerd. Zelf heeft ze het ook gebruikt.