Afgelopen nacht voelde ik iets warms lopen net of ik aan het plassen was. Het was niet heel veel maar mijn onderbroek was wel goed nat. Daarna gelijk gaan plassen en toen stond ik op liep er nog wat vloeistof langs mijn benen. En nu met bewegen of hoesten voel ik vocht lopen. Vanochtend bij verloskundige en die ging gelijk uit van vruchtwater. Ben inmiddels ook ruim overtijd. Ik heb wel krampen en soms lage rugpijn maar hoelang na het breken van je vliezen krijg je echte weeën? Ik heb nog 14 uur de tijd pff
Ik kreeg zo’n 24 uur na het breken wat weeën maar wel goed te doen.. uiteindelijk na 36 uur aan het infuus omdat het niet erg vlotte en toen was ie er binnen 3 uurtjes na een weeenstorm
Wat spannend voor je zeg! Het kan alle kanten op. Tegenwoodig hoef je niet meer binnen 24uur te bevallen als je vliezen gebroken zijn. Mijn jongste werd 48uur na het breken van de vliezen pas geboren. Misschien heeft de vk wel aangegeven dat je binnen 24uur ‘moet’ bevallen? Wat ik wel weet is dat je binnen 24uur thuis mag bevallen en daarna naar het ziekenhuis moet ivm langdurig gebroken vliezen en dus infectiegevaar. Zet hem op, hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.
Tja, ik ben bang dat daar geen richtlijnen voor zijn. Ik kreeg zelf 2 uur na breken weeën, maar een vriendin van mij is bij haar 3e ingeleid vanwege langdurig gebroken vliezen (bij 38 wkn geloof ik, dus gewoon normale termijn). Hoop dat het snel op gang komt! Ik had overigens vanaf breken vliezen last van menstruatieachtige buik- en rugpijn, die daarna dus doorzetten naar echte weeën. Het lijkt me in die zin dus positief dat je iets voelt . Succes!
Ja precies zo een menstruatieachtige pijn en lage rugpijn. Alsof je gigantisch moet plassen met een grote druk beneden. Dus hoop dat het gaat doorzetten pff zit al zo lang te wachten
Hier was echt gelijk veel vruchtwater wat i verloren. Na 14uur kreeg ik wat menstruatie achtige buikklachten en na 16uur begonnen de weeeen. En na 25 uur van vliezenbreken is onze dochter geboren Succes!!!!!!!
Hier zaterdagnacht rond 12 uur vliezen gebroken, zondagnacht een paar uur weeën, maar net toen ik dacht "ik zal zo moeten bellen", zwakten ze weer af. Maandagnacht weer weeën en uiteindelijk dinsdag om 14:00 geboren. Maar ik had geen menstruatie-achtige pijnen. Dochter en ik moesten een dagje blijven i.v.m. infectiegevaar. We werden goed verzorgd.
Na ruim 80 uur, nog even wachten dus Nee, verschilt heel erg per persoon! Ik heb in die 80 uur wel wat weeën gehad, maar zette niet door, uiteindelijk ingeleid in het ziekenhuis. Succes! En gefeliciteerd!! Je krijgt dit weekend een baby!
Hier 19 uur. Was een uur daarvoor nog naar huis gestuurd met de mededeling dat we maar moesten gaan slapen en ons smorgensvroeg moesten gaan melden ivm inleiden en 1 1/2 u later was ze geboren. Ik had daarvoor in die 19 uur wel wat krampen en even wat milde weeën gehad maar dat zette niet door toen de verloskundige binnen liep.
Nee nog niks helaas vanmiddag is de kramp afgenomen en net na het douche had ik het weer even. Ze komen zo even naar het hartje luisteren en dan maar afwachten tot morgenvroeg
En 1,5 uur later al verandering? Hoe snel het nu ook vanzelf gaat beginnen het duurt echt niet lang meer voor je je kleintje kan vasthouden. Al snap ik super goed dat je de uren weg kan kijken nu. Als ik jou was zou ik toch als het even kan nog wat extra slaap meepakken. Die kan je misschien goed gebruiken als het komende nacht wel doorzet. Klonk het hartje goed?
Duurde hier ook een hele poos. Ga lekker op tijd je bed in, lekker knuffelen met je man (oxytocine!) vrijen mag niet meer maar andere dingen nog wel. Ik duim voor je
Bij mij begonnen de weeën 3 uur na het breken van de vliezen. Zoon was er nog geen anderhalf uur later. Spannend, hoop dat het snel doorzet!
Hoop dat je inmiddels druk bent! Hier braken ze om 12.00 (ook zo rustig, steeds beetjes als ik bijv op mn hand blies) en snachts om 01:00 eerste krampjes. Oftwel.. het huis was lekker opgeruimd haha
Helaas. Geen enkel krampje kunnen ontdekken. Mijn wens om thuis te bevallen is nu helaas niet meer aan de orde zie erg op tegen zo een weeeninfuus
Om je even gerust re stellen.. Ik ben bij Mn 2e ingeleid... het was de beste bevalling van alle 3 en binnen 3 uur gepiept