Hallo allemaal, Ik zou het ontzettend leuk vinden om manlief kort na de bevalling te verrassen met een klein kado'tje. Ik heb al ergens een t-shirt gezien met 'cool daddy' of 'trotse papa' als tekst en dat vind ik erg grappig, zeker omdat hij dat dan meteen aan kan doen als de opa's en oma's op bezoek komen, maar misschien hebben jullie nog meer / andere / originele ideetjes? Dan hoor ik ze graag!! Groetjes en alvast bedankt voor het meedenken!
Ik heb bij babydump een truitje gekocht (koste bijna niks) met de tekst: Mijn papa is bere sterk! En je hebt nu nieuwe witte speentjes van bibi met leuke gouden of zilveren letters. Heb er eentje met ''papa is the best'' Zijn echt kleine cadeautjes maar k vind ze zelf erg leuk. Je kunt ook bij bijvoorbeeld simply colors iets bestellen met een eigen tekst. Dat heb ik de vorige keer gedaan. Ook leuk, wel wat duurder.
Dat zijn idd leuke kado's (en een aantal daarvan hebben we al gekregen), maar ben echt op zoek naar een kadotje voor papa zelf....
omdat papa brandweer is wil ik voor papa een t shirt bestellen met grote brandweerman en voor de kleine : Kleine brandweerman
Mijn vriend kreeg van mn moeder en broertje op de dag van de geboorte een t-shirt met op de voorkant : Ik ben de papa en op de achterkant: van Tijn Vond hij helemaal geweldig heeft er de hele week in gelopen.
Ik zit ook te denken aan een cadeautje voor mijn man als hij papa geworden is. Ik dacht eigenlijk aan een horloge ofzo en dan op de achterkant de naam van ons kindje en geboortedatum in te laten graveren.
deze vind ik errug leuk! Preggers N Proud: Men Who Change Diapers Rule! tee Deze is ook wel grappig Preggers N Proud: Good Daddies are Hot tee Mijn vriend heeft die van Cool daddy gekocht op de 9 maanden beurs.Helaas is hij erg grkrompen en is hij hem nu te kort! Vader worden, zwanger, kraamkado vader of papa? IkVaderShop.nl
een 1e hulp voor vaders maken Bekijk bijlage 37101 *pampers. * wasknijper. * poepschep (als hij de pampers weg wil gooie) * oordoppen voor goede nacht rust. * chocolade sigaretten (ivm dat er in huis niet meer gerookt mag worden. * pak koffie of red bull voor de middag dip. * handschoenen (voor de handen schoon te houden) en een heren shampo (voor onspannig voor hem zelf)