Vandaag gaat de VK proberen te strippen. Het is mijn tweede kindje en ik zou graag willen vragen aan mensen die ook een tweede hebben gekregen of het geholpen heeft. Want ik ben zoooo moe en hoop echt dat het gaat werken.
En duurde het lang voordat het begon? Want ik ben nu al drie uur verder en voel nog niks. had trouwens wel 2 cm ontsluiting.
Hoi! Ik ben gestript met 40 weken en 3 dgn en na 2 uur kreeg ik al weeen en na 3 uur lichte weeen braken m'n vliezen. Het ligt er echt aan hoe rijp dat alles al is. Waarschijnlijk had het bij mij toen toch al niet lang meer geduurd volgens de gyn. Nog ff volhouden en hopelijk heb je snel je kleintje in je armen! Succes!
ik ben onder de bevalling een aantal keren gestript maar duurde ontzettend lang en hielp dus niet bij mij ben later toch ingeleid nadat het strippen niet hielp en het breken van vruchtwater ook niet hielp...
Zo bij jou heeft het duidelijk geholpen! Zie dat je ventje "al"2 dagen oud is... nog gefeliciteerd! groetjes, Ramona
Gefeliciteerd! Het heeft dus idd geholpen. Morgen komt de verloskundige bij mij langs voor controle. En dan kan ik nog bepalen of ik me wil laten strippen. Maar heb gehoord dat het flink zeer doet als je je niet kan ontspannen. Maar alleen al door het idee dat het zeer gaat doen ben ik niet meer ontspannen dus twijfel heel erg. Maar ik ben het nu eigenlijk wel zat en wil ons kindje ook wel eens zien!
Vandaag ben ik ook gestript van 13:00 tot 13:15! Ze zeggen dat als het na 24 niet heeft geholpen ik zondag dan nog een keer moet! Ik had 1cm ontsluiting maar me baarmoedermond was nog niet week genoeg.
ik vind het wel meevallen met de pijn hoor! Je voelt het wel, en lekker is anders, maar de bevalling zelf is vast veel erger ik zou het wel doen hoor! Bij mij heeft het helaas niet geholpen (ben afgelopen maandag gestript), ook al wist de vk zelfs bijna zeker dat het zou helpen, maar dat is in ieder geval een meer natuurlijke manier dan de uiteindelijk onvermijdelijke inleiding...
Het viel idd ook heel erg mee. Maar ja ik ben van te voren ook best een zenuwepees. De verloskundige is net geweest en het is nu maar afwachten of er wat gebeurt. De kleine is in ieder geval wel goed in beweging nu. als er niks gebeurt gaan ze maandag weer een poging doen. Had in ieder geval al ca 3 cm ontsluiting. Dus er gebeurt al wel iets
Ik zie dat je inmiddels bevallen bent. Gefeliciteerd ! ik kreeg 2 uur na het strippen de eerste lichte weeen
Gelukkig dat het meeviel Hopelijk werkt het snel bij jou! 3 cm is wel lekker! Een aardig begin al. Succes!
Nou het heeft geholpen hoor, de bevalling is bij mij erdoor begonnen dinsdag. Oh, wacht ik zie dat Ramona dat ook al had geconstateerd haha
zouden ze ook strippen met 39,4 weken? Ik ben het zo zat al weken.... Het rommelt wel steeds maar zet gewoon niet door. Ons ukkie wordt al op 8 pond geschat, wil dus echt niet overtijd gaan
Ik denk het niet. Ben met 39 weken in huilen uitgebarsten bij de verloskundige omdat ik het ook zo gehad had, maar ze weigerde toen nog te strippen, omdat het te vroeg was om effect te hebben volgens haar. Uiteindelijk heeft ze met 40 weken en 6 dagen pas voor het eerst gestript, en dat hielp dus.
ik wordt as woensdag gestript, 39.6 weken.. loop al vanaf 37.6 met voorweeen, 3 cm onsluiting en slaap ontzettend slecht, heb ook aardig zitten janken vorige keer toen de vk langs kwam en die had ook wel door dat ik gewoon op begin te raken... dus ik hoop dat de bevalling voor woensdag begint, en anders dat het strippen flink gaat helpen!
wat fijn princesje! Ik heb al vanaf week 32 voorweeen, maar de laatste 2 weken zijn ze veel pijnlijker en regelmatiger, elke avond wel een poos. Daarbij houd ik zoveel vocht vast dat mijn schenen op springen staan, mijn velletje glimt gewoon zo strak staat het, en mijn enkels zijn 3 keer zo dik als normaal. Nou ja, ik ga maar eens kijken wat ze morgen zeggen
het is al niet meer nodig, de weeen zijn vanmorgen om 3:30 begonnen, als alles doorzet ben ik vandaag weer mama
Ik ben gister morgen voor de 2e keer gestript en heeft WEER niks uitgewezen, maar zelf trek ik het niet meer!