Zo`n pijn in m`n buik

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Dani84, 10 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Ik had gisteravond ineens zo`n buikpijn leken wel harde buiken of weeen.. weet niet precies hoe het voelt.. :oops:

Giga zeurende ongesteldheidsbuikpijn! auwiee :cry: en dan ineens werd m`n buik hard endat begon onderin en trok langs de zijkant zo door naar boven.. paar keer zaten er 4 min tussen maar later geen regelmaat meer, maar de rest van de avond en nacht wel pijn onderin m`n buik en rond mijn navel.

Toen lag ik in bed voelde ik ons ukkie alleen mar onderin! :confused: onder m`n navel terwijl het half ingedaald was en ik het alleen boven in bij de voetjes voelde.. Nu ga ik denken.. het is toch niet weer gedraaid? kan dit nog? Als ons ukkie beweegd doet het ook zoo verschrikkelijk zeer!
    Echt ook onderin m`n buik aan de zijkanten

Nu voel ik het wel weer boven in, ook iets onderin maar niet zo erg als vanacht.
    Sorry voor het lange verhaal maar graag een reactie wat dit nu kan zijn..
    Voorweeen? Indalingsweeen? is het even anders gaan liggen? oh ja ook pijn in / op m`n vagina.

Groetjes Danielle

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Danielle,

ls ik het zo lees denk ik dat het indalingsweeen zijn geweest. Die geven vaak druk op je vagina en kunnen inderdaad die verveledne pijn onder in je buik geven. Helemaal draaien zal het kindje niet meer doen als het al zat ingegedaald, al kan ik je natuurlijk niet beloven dat het niet zo is. Maar het lijkt me niet het meest voor de handliggend. Wanneer je het nog eens hebt en het wordt erger en de regelmaat blijft, moet je even de vk of gyn bellen, want dan zou het misschien op een vroege bevalling kunnen duiden. Maar zoals ik al zei, ik denk dat het gewoon pijnlijke indalingsweeen zijn geweest en dat het toeval was dat je je kindje anders voelde. Maar vraag goed aan de vk of gyn volgende controle hoe het kindje ligt.

Groetjes Brigite

3. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Dank je voor je antwoord. Het "rommelt" nog wel iets maar echt die pijn en felle steken zijn er niet meer. heb volgende week een liggingsecho dus als het tot die tijd goed gaat vraag ik het dan even na.

Groetjess

Deel Deze Pagina