bijna 18 weken en bruineafscheiding..

Discussion in 'Zwangerschap' started by celia82, Jul 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. celia82

celia82 Fanatiek lid

Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36
    Hallo dames,
    Ik had al een topic geopend dat ik me niet zwanger meer voelde.
    De pijn in me borsten heb ik niet meer.
    Nu kreeg ik gister opeens soort vn maagpijn..
    Beetje boven me navel,en net op de wc zag ik een beetje bruine afscheiding.is dit normaal? ik dacht zelf omdat het kindje groeit dat het vn de baarmoeder afkomt ofzo..

kan iemand me geruststellen?

groetjes celia

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Je kwaaltjes veranderen op een gegeven moment he - dus dat je minder last van je borsten hebt is helemaal niet gek, dat had ik na 13 weken ook niet echt meer. Beetje bruin kan een beetje oud bloed zijn van een gesprongen adertje. Als het een heel klein beetje is zou ik me er niet erg druk om maken - maar je kan altijd de VK bellen als je er onzeker van wordt he! Ennuh maagpijn - maagzuur heb ik ook al een tijdje af en toe vrij heftig. Dat zijn je nieuwe kwaaltjes ;)

3. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    ik zie zo snel niks waar je je zorgen om moet maken.. die bruine afscheiding zegt niks. kan al heel oud zijn. en alleen bij vers bloed moet je je zorgen maken. en hier is al het voel uit de borsten ook weg. maar kleintje is springlevend. maagpijn is heel normaal, alles word nu aan de kant geduwt he. zelf voel ik me ook niet zwanger hoor, al is er een flinke buik. het is enkel dat de kleine nu trapt dat ik er steeds weer aan herrinnerd word.

4. SuLa

SuLa Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,765
    1
    0
    Ik ben nu ruim 11 weken zwanger en heb sinds 1,5 week ook bijna elke ochtend wat bruine afscheiding (niet heel veel). Ik heb het alleen 's morgens.... Maar met de kleine is alles in orde dus volgens de vk niets om me zorgen over te maken. Mijn kwaaltjes nemen ook af. Ik denk dat het erbij hoort. Maak je je echt zorgen, bel dan gewoon de vk, daar is ze voor.
    Succes!

5. Merel1976

Merel1976 Actief lid

Dec 8, 2008
    245
    0
    0
    Meid, inderdaad: als jij je er niet zeker of goed over voelt: bellen en een afspraak maken!!!
    Daar zijn ze inderdaad voor en liver 10x voor niks dan 1x te weinig...

Het is maar niks om daar lang over te blijven malen!

Sterkte!

6. celia82

celia82 Fanatiek lid

Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36
    Hoi dames,
    Bedankt voor jullie reacties doet me weer goed;)
    Meerdere mensen in me omgeving hebben me ookal gerustgesteld gelukkig..
    me buik veranderd nu ook vn vorm denk ik.tenminste ik krijg zo een puntbuik hahaha
    misschien heeft dat ermee te maken??

maar goed over 2 weken me 20 weken echo hoop dat alles goed zal verlopen ..voor ons allen natuurlijk!!

liefs

Share This Page