Vliezen gebroken?!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Snoopy82, Aug 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wendy123

Wendy123 Actief lid

Mar 26, 2009
    109
    0
    0
    Visagist en gezischtsverzorgende maar nu vooral ma
    Ergens in Nederland
    Hey

gefeliciteerd!!! geniet van je kraamtijd en natuurlijk je kleine man! heerlijk he? zo'n klein ventje.
    geniet ervan meid!

x
    Wendy

2. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Heey dankjewel Wendy ... !!! :)

het is idd heerlijk zo een klein ventje, geniet van elke sec met hem. Krijg er geen genoeg van hihihi :p

kraamtijd, tjah kraamzorg komt wel, maar is ook zo weer weg hahaha :D. Normaal heb je recht 6 uur lang per dag, bij ons gaat alles zo goed en volgens de kraamhulp doe ik alles alsof dit me 3de kind is dus ze is er elke x maar 2 tot 3 uurtjes hahaha :)

Het is een heerlijk makkelijk kindje tot nu toe, heeeeeeerlijk!!! :D

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey Snoopy!

Wat leuk om te lezen dat jullie kereltje geboren is! Fijn dat alles goed gaat zeg. Geniet ervan. Ook gefeliciteerd voor je vriend/man!

Knuffel

4. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he meid gefeliciteerd!

5. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Dankjulliewel meiden !!! Echt leuk al die lieve reacties van jullie allemaal ;) (K)

Nikske89: ik wens t jou ook van harte toe meid en voor je t weet loop jij ook vol trots rond met een prachtig buikje en wondertje erin!!

sunlight: jij nog ff volhouden , wat amper lukt met dit weer en dan heb jij je kindje ook in je armen die je elke sec vd dag zult bewonderen :)

-x-

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

Dec 29, 2007
    10,546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Van harte gefeliciteerd, mooie bijzondere naam ook!! Klinkt super dat het zo lekker gaat!

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

Mar 3, 2009
    6,374
    0
    36
    Female
    Doktersassistente
    Limburg
    Snoopy82: Bedankt voor je lieve berichtje en ik hoop dat je gelijk krijgt!!

8. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

Mar 23, 2009
    3,755
    0
    36
    Zo plaats je een topic dat de vliezen zijn gebroken en zo zijn we alweer 2 weken verder met de kleine man die groeit als kool :D..!!!

Meneer slaapt de hele dag zowat (tussendoor gillen om zijn voeding hihi) en in de nacht....afgelopen 3 nachten is t dramaaaaa !!!!, en in t begin was ie zo zoet overdag en sliep in de nacht ook prima :p

We hadden t moeten afkloppen whahaha, in de nacht loopt ie maar te gillen en te brullen en niets helpt..tot ie uiteindelijk moe van zichzelf word en in slaap valt. Zoals afgelopen nacht van 3 tot half 7 in de ochtend was ik bezig met meneer..

Hopelijk gaat t vanacht beter hihi, hij ligt nu lkkr te slapen dus de kans is groot dat ie vanacht lkkr wkkr is hahaha :D

Maaaar, wat zijn wij happy zeg!!! Slapeloze nachten of nie, t is onze kleine wonder waar we geen genoeg van krijgen :p

Moest t ff kwijt meiden :) We are soooooo happy !!!

-x-

Share This Page