Uitgerekend en al dagen continue buikpijn

Discussie in 'De bevalling' gestart door Myo, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Hallo dames,
    Ik heb sinds week 38 wat menstruatie achtige buikpijn. Nu was dat niet heel dramatisch en je hoort het vaker dat vrouwen daar last van hebben, dus het zij zo. Baby was al diep in het bekken gedaald. Vanaf +/-week 39 wordt deze buikpijn erger, gaat vaak i.c.m. darmkrampen (stoelgang blijft hetzelfde, namelijk normaal) en komt steeds vaker voor. Nu zijn er dus haast geen pauzes meer, ik lig nachten te woelen en ook sinds kort overdag, kan ik niet veel meer door de pijn. Volgens de vlk (vorige week) heeft het met verweken/verstrijken te maken en heb ik hier vanwege zware menstruaties in het verleden meer last van dan gemiddeld. Het zal er allemaal wel bij horen, maar ik word er een beetje onzeker van. Dan is het weer met veel harde buiken, wel of niet regelmatig dan weer zonder....hoe lang gaat dit nog duren? En wanneer kan ik nu zeggen dat er iets is begonnen? Ik lees dat de meeste vrouwen hun bevalling beginnen met krampjes, maar wat als je continu kramp met harde buiken hebt?

Herkent iemand dit en hoe ging dat verder bij jullie?

Sorry voor het geklaag, ik heb even een emotioneel dipje.:)

2. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik zou even je vk bellen en deze vragen voorleggen.
    Dan ben je gerustgesteld en dan weet je ook echt iets. Want hier kunnen veel verschillende antwoorden komen.

Voor mij gold dat ik al weken voorweeen had, veel harde buiken en ook amper nog kon slapen. Maar ik had niet continue buikpijn en ik had ook geen darmkrampen.

Ik dacht ook dat ik niet zou weten wanneer het dan wel echt zou beginnen, maar toen het eenmaal ECHT begonnen was, wist ik dat meteen!

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Mooi balen meis!!
    Ik lig nu ook op de bank met erge kramp en harde buiken....alleen ik hoop dat het nog even niet doorzet...voor jou hoop ik dat je snel je kindje in je armen mag hebben!

4. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    @Florabella, jij idd nog even wachten hoor! Lekker rustig aandoen maar.

@Daro, fijn om te horen dat wanneer het eenmaal echt begint, je dat verschil wel merkt. Het voelt allemaal zo eindeloos door die continue buikpijn. Omdat het nergens toe leidt (tenminste niet direct). Volgens de vlk passen mijn klachten, ook de darmkrampen, bij het verweken verstrijken, dus het heeft niet veel zin om dit nogmaals aan haar voor te leggen. Verstand op nul en even doorbijten nog. En wanneer de bevalling zich eenmaal echt aandient, dan weet ik tenminste waar ik het voor doe!

5. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Balen meid, maar zo kom je ook niet echt aan je rust toe. Dát zou ik wel even bij de VK aankaarten, dat je er niet goed van kunt slapen. Mochten ze gaan inleiden, dan zou het evt. reden zijn om eerst even met wat medicatie een nachtje in het ZH door te slapen, voordat je bevalling begint.

Bij mij was het ook zoals bij Daro. Al weken voorweeën en harde buiken, erg pijnlijk ook, maar toen het eenmaal begon... Poeh! Ik wist het direct, heel spannend!

Deel Deze Pagina