is het aan het beginnen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door mamstefanie, 9 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamstefanie

31 aug 2011
    45
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Hallo dames
    Ik vraag me af of het al aan het beginnen is of aan het voorbereiden de bevalling

Ik ben nu bijna 37 weken zwanger de kleine is al goed ingedaald
    En ben afgelopen dinsdag naar de verloskundige geweest voor liggingsecho en de kleine ligt al helemaal goed maar had toen al last van erge harde buiken en af en toe wat steekjes ook erg last van mn rug
    Ik heb al last van mijn bekkens de hele zwangerschap maar dit voelt anders
    Gisteren is de pijn erger geworden vooral in mn onderrug was het steeds een blijvende pijn en soms kwam er een ergere erboven uit
    Vannacht was slapen een ramp met die rugpijn want het trok langzaam naar mijn buik toe met soms erge steken en plassen om de 5 minuten werd er niet zo vrolijk van .. maar is vergeten als de kleine er is
    nu vanochtens valt het nog mee merkte net toen ik met de hondjes liep dat het aan het rommelen is in mn buik en de pijn er nog wel zit in mn onderrug... Ook als de kleine zich beweegt vooral obderin mn buik komen er weleens van die menstruatiesteken ..
    Heb ook al een warme kruik geprobeerd, een warm bad, paracetamol om te kunnen slapen maar het helpt niks meer ben ook helemaal op merk dat ik wat slaap tekort kome krijg zere ogen, hoofdpijn en begin me niet lekker te voelen dus om eerlijk te zijn mag het van mij gauw gebeuren.

zo ben het ook even kwijt :)

2. Dana

Dana Niet meer actief

heel eerlijk? ik denk het niet, klinkt als indalingsklachten. maar ik hoop het natuurlijk wel voor je!! ;)

3. marike

marike Bekend lid

21 mei 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    Wat leuk mamstefanie wij schelen maar 1 dag. Hier nog helemaal niets...Kindje ligt ook nog niet ingedaald. Vrijdag weer naar de verloskundige...Wat spannend dat je al dingen voelt...Niet heel prettig natuurlijk als het veel pijn doet en je kan daardoor niet meer slapen...Hoop voor je dat dit het begin is, maar helaas kan je daar weinig over zeggen.
    Is dit je eerste kindje?

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Verplaatst naar 'De bevalling'.

5. mamstefanie

31 aug 2011
    45
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    Dana - het is juist al helemaal ingedaald dus dat heb ik al gehaad :p

Marike- ja dit is mijn eerste kindje :D we kunnen egt niet meer wachten en heb ook al last van voorweeen gehad en dit voelt tog allemaal heel anders dus we zijn benieuwd , van jullie ook het eerste kindje ?

6. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik denk toch idd van het ingedaald zijn. Klinkt niet als het begin van de bevalling en bovendien zou da erg vroeg zijn. De meeste kinderen komen tussen 40-41 weken.

7. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.959
    126
    63
    zuid holland
    Mamstefanie, hier precies hetzelfde. Ook vannacht weer niet kunnen slapen van de krampen en rugpijn. Veel harde buiken die ook echt zeer doen en de kleine in mijn buik was ook heel erg onrustig. Merk nu wel dat de druk van onder is toegenomen, dus ik denk idd dat dit het bekende indalen is. Hopelijk mogen we onze kindjes snel in onze armen nemen, want dit begint idd een beetje op te breken.

8. mamstefanie

31 aug 2011
    45
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    hoever kan het de kleine dan indalen als de verloskunde al zei dat de kleine al helemaal ingedaald is
    En de kleine zou hier best wat eerder kunnen komen dan de uitgerekende datum. Daar word ook door de verloskundige rekening mee gehouden
    toen te kleine was ingedaald voelde dat ook anders aan dan met wat ik nu voel en liep afgelopen week ook rond met voorweeen dus kan dit even slecht plaatsen

9. marike

marike Bekend lid

21 mei 2011
    631
    0
    0
    interieurbouw
    @ mamstefanie...

Ja hier ook het eerste kindje...spannend vind ik het...gewoon omdat je inderdaad niet weet wat er allemaal met je lichaam gebeurd. Je kan niets meer doen dan afwachten en dat doen we dan maar...Jullie zijn al wel verder dan ik denk ik, want het kindje is bij mij nog niet ingedaald en heb eigelijk vrij weinig last van dingen. Behalve moeheid en zere rug bij lang lopen/staan. Slapen gaat wel wat moeilijker, maar ben het nog niet zat het zwanger zijn. Ik vind het heerlijk om het kindje te voelen bewegen in mn buik.Kan ik echt van genieten. Hopen voor jullie dat het snel komt...we houden elkaar op de hoogte! :)

Deel Deze Pagina