wat kan dit zijn?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door -, 12 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

hallo,

Ik heb sinds 2/3 dagen oranje/roze-achtige urine met soms een sliertje bloed erin. Verder afgelopen 2 dagen veel harde buiken gehad.. veel meer als anders. Vanacht heb ik van half 5 tot 6 uur pijnlijke harde buiken gehad. Het was pijnlijk in me buik, onderin en in me onderrug. Ze kwamen om de 7-9 min. Na 6 uur hield het weer op. Af en toe als ik opsta krijg ik nog wel wat pijnlijke steken en ongi gevoel maar verder is het weer gezakt. Wat is dit geweest? Voorweeën of de indaling? (is nog niet ingedaald) En gaat het dan nog lang duren voor de bevalling begint?

groetjes laura

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Laura,

breng vandaag even je urine naar de huisarts. De dingen die je beschrijft kunnen heel goed bij een blaasontsteking horen. Je hoeft geen pijn bij het plassen te hebben, maar het kan bijvoorbeeld wel zorgen voor weeen!
    Als het dit niet is, kan het nog niet veel kwaad hoor. Het kan zijn dat je iets van de slijmprop hebt verloren, maar dat wil absoluut niets zeggen over wanneer je dan gaat bevallen.
    Indalingsweeen kun je nu inderdaad meer gaan krijgen, (ookal is je kindje al ingedaald). De voorweeen die je hebt zorgen voor het verstrijken (kleiner worden) van de baarmoedermond en zijn dus niet voor iets. Het gaat straks vanzelf doorzetten, maar ik kan je dus niet vertellen hoe lang dat nog kan duren. Sommige vrouwen hebben deze voorweeen wel weken.
    Warm douchen en warme kruiken maken de pijn op zo'n moment vaak wel iets dragelijker.

Groetjes Brigitte

3. Niet meer actief

bedankt voor je antwoord!

Deel Deze Pagina