pijn in mijn ribben

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by chaya, Mar 12, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chaya

chaya Bekend lid

Oct 27, 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    hoi hoi ik wou je graag vragen of jij weet waar die pijn in mijn ribben vandaan komt?
    ik ben dus zwanger van een tweeling en alles gaat voor de rest super met hun, maar de laatste weken groet mijn buik enorm en ook sinds die tijd heb ik een vreselijke last van mijn ribben, net of ze beurs zijn.
    vooral als ik s`avonds wilt gaan slapen dan kan ik maar heel even op een zij liggen en dan gaat het echt pijn doen.overdag doet het ook zeer maar dan heb ik er echt spierpijn van
    weet jij wat dit kan zijn?
    alvast bedankt voor je antwoord :D

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Chaya,

de kleintjes zorgen voor blijvende blauwe plekken binnen in. Daar waar ze met hun hoofd of billen vaak zitten, wordt het een beurse plek. Ook gaat je hele borstkas meer omhoog staan, zeker bij een groeispurt gebeurd dit rap. De tussenribspiertjes worden dan uitgerekt en daar kun je dan die spierpijn van ervaren. Kun je dus niets aan doen helaas. Pak jezelf 's nachts helemaal in met kussens en probeer dan zo comfortabel mogelijk te liggen.

Groetjes Brigitte

Share This Page