Been en rug weeen

Discussie in 'De bevalling' gestart door Angela27, 18 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angela27

Angela27 Actief lid

29 jun 2006
    204
    0
    0
    Planner
    Ergens in zonnig Gelderland
    Hallo,

Ik heb een vraagje, ik was afgelopen vrijdag uitgerekend. Net die nacht begon het bij mij ook flink te rommelen. Heel de nacht weeen gehad. Voornamelijk onophoudelijke been en rugweeen. Aan het einde vd nacht was ik dus kapot en had maar 1 cm ontsluiting.
    Zaterdag avond begon dit weer, en toen heeft de verloskundige mij naar het ziekenhuis gestuurd om daar onder pethidine en prometazine een nacht bij te komen en te slapen.

Maandag heeft de verloskundige mij proberen te strippen. Die kleine ligt vast met dr hoofdje voor de uitgang dus dit was niet succes verzekerd en het enige wat ik er nu aan over heb gehouden zijn weer die vreselijke been en rug weeen... Hoelang zou dit nog aanhouden?

Ik moet aanstaande maandag naar het ziekenhuis voor een check of de placenta en het vruchtwater nog ok is. En dan zouden we een afspraak maken voor inleiden de 27e

Ik ben dr behoorlijk zat van, en heb echt geen zin om nog 1.5 week te wachten.

Heeft iemand een goed advies wat ik hiermee moet doen?

2. moontjejl

moontjejl Bekend lid

15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    nee sorry kan je daar niet mee helpen.Weet wat het is been en rug weeën en kan je alleen sterkte wensen.Heb ze gelukkig 'maar '3 daagjes gehad....
    succes meis!

3. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Bij mij eigenlijk het zelfde verhaal.
    Zit snacht op met rugweeen en begin van de morgen ben ik gebroken.
    Zit nu inmiddels met een flinke bronchitus en dat ik zo heb zitten te hoesten dat ik een gekneusde rib heb. Wel een kuur gekregen van de HA.
    Vanmorgen zei ik nog tegen mijn vriend als het zo doorgaat kunnen ze mij weg brengen, want slapen doe ik niet meer.
    Ben benieuwd moet vanmiddag naar de VK, maar ik ben inmiddels dood op.
    Dus ik denk dat het gewoon afwachten is en dat er maar weinig eraan te doen is.

Groetjes Anna

Deel Deze Pagina