Toeallig zat ik vanmorgen te lezen op het forum wat het nou inhoud om je vliezen te breken en hoe vaak dat voorkomt. Nou ik hoor bij de 10%!!! Mijn vliezen zijn net gebroken, dus het gaat beginnen. Spannend en jullie horen ( lezen) wel hoe het gegaan is
hahaha dat is ook toevallig!! Hopen dat die weeën nu snel gaan komen! Een voorspoedige bevalling toegewenst!!!
nee helaas komen de weeen niet echt op gang. De ene keer om het half uur en de andere keer om de 5 min. Als het voor 12 uur morgenochtend er niet is moet ik naar het ziekenhuis en daar zit ik eigenlijk niet op te wachten. Heb me nou net verheugd op een thuisbevalling. Oh ja heb al wel 2cm ontsluiting. Nou jullie horen het wel weer
Probeer er niet te veel aan te denken, jaaa moeilijk ik weet het maar als je je ontspant dan komt het sneller op gang. Helaas zijn je vliezen al gebroken anders zou ik zeggen grijp die man van je een keer of wat Maar nu gewoon lekker een warme douche nemen, veel lopen ed je zult de tips al wel kennen. Succes!
ben eindelijk bevallen van een gezonde zoon 3590 gram geboren op maandag 11:03 moeder en kind maken het nu ook goed' het uitgebreidde verhaal zal ik op de daarvoor bestemde plek zetten zodat jullie het allemaal kunnen lezen groetjes van een gelukkige moeder