vandaag zouden ze inleiden en konden we straks onze dochter in onze armen houden... vanochtend vertrokken vol goede moed na een hele tijd aftellen(ik heb een erg zwak lichaam en heb al een hele tijd overal pijn,ik heb zwangerschapsdiabetes,heb een bloeding gehad bij 29 weken,enz....). helaas gaat het niet door want ondanks ontsluiting en lichte weeen is ze niet voldoende ingedaald.plots vindt de gyn het risico groot en nu moet ik maandag(dan pas :x ) terugkomen en mijn beslissing meedelen of het een keizersnede word.ik kan ook voor inleiden kiezen maandag en als het niet gaat alsnog een keizersnede krijgen maar dat is natuurlijk steeds iets meer risico. verwacht je je babytje te hebben tegen de avond en moet je plots zo een moeilijke beslissing gaan nemen een keizersnede is dan weer erg nadelig voor mijn gezondheid omdat ik een chronische ziekte heb en dan veel langer zal moeten herstellen maar ja dat is na een erg zware bevalling natuurlijk ook zo.... zo moeilijk!ik denk te kiezen voor inleiden en in geval van nood keizersnede maar pfff,twijfel twijfel.... ik ga na maanden plat te moeten liggen op wandel de komende dagen op de hoop dat ze toch nog indaalt en dat ik helemaal niet hoef te beslissen wat een teleurstelling zeg en langs alle kanten vraagt men hoe het nu gaat en of ze er als is natuurlijk
Wat een teleurstelling voor jullie zeg! Hopelijk lukt maandag het inleiden en hoef je geen keizersnee!
Wat vervelend! En wat lang wachten nog dan. Stiekem hoop ik voor je (als dat medisch kan) dat je baby de komende dagen ineens vanzelf tevoorschijn wil komen.
Ahhh nee!! wat vervelend. Ik hoop dat niet al te veel mensen wisten dat je eerst vandaag ingeleid zou worden! Veiligheid voor alles natuurlijk en ook geen makkelijke keuze voor je maar zo had je toch niet gedacht deze week te eindigen Sterkte en hopen dat ze dan toch snel indaalt! wandelze de komende dagen
Logisch dat jullie teleurgesteld zijn. Dat is ook een flinke domper. Hoop voor jullie dat het maandag beter afloopt. Heel veel sterkte en succes.
Hè meid wat naar! En maandag voelt vast als heel ver weg. Succes met het maken van jullie beslissing en dat alles maar heel voorspoedig mag gaan maandag!!
gisterenavond de ene harde buik na de andere en de hele tijd moest ik plassen dus ik kreeg hoop maar vanochtend is het weer over