inleiden eerder 40 weken

Discussie in 'De bevalling' gestart door moradora, 1 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    wegens mijn geestelijke klachten (eerdere PND en nu weer erg down zijn) en het feit dat ik bijna niet slaap zit ik er helemaal doorheen.
    gisteren met VK gepraat en die zei dat ze me niet over 40 weken zal laten lopen, dat ze me wel door wil sturen naar de gyn om te praten over inleiding met 40 weken en liefst wat eerder maar ze weet niet of dat gaat lukken.

heeft iemand ervaring met inleiden om niet acute medische redenen en wanneer ze dat dan ongeveer doen?
    ik heb het liefst tussen 37,5-39 weken maar weet niet of de realistisch is.

wat kan ik verwachten tijdens zon gesprek met de gyn?

hoor graag jullie ervaringen en tips.

2. AmvTristan

10 apr 2013
    41
    0
    0
    voor me kleine mannetje zorgen en wachten op de vo
    NULL
    ik ben ingeleid met 39.3 .. om ook depresieve klachten en het erg zat zijn hier door zat er echt door heen al met 36 weken.
    Mijn man was in ons nieuwe huis aan het klussen en weinig thuis ook in een andere plaats half uur bij me vandaan .. had een 2 jarige peuterpuber om me heen die me erg aan het uit testen was.
    Maar mocht niet eerder ingeleid worden want daar zijn weer meer risco's aan verbonden.
    Ze hadden me nog liever langer door gelopen maar dit was wel een beetje me uitterste met wat ik aankon.

Sucses en alle gewoon goed bespreken.

3. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    verder niemand?

4. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    ik heb een inleiding gehad (dan wel met medische indicatie) met 39 weken omdat ik niet te gestresst en vermoeid mocht raken ivm epilepsie.
    Maar uiteindelijk was mijn bevalling erg heftig, omdat mijn lichaam gewoon nog niet klaar was.

Dus mijn tip, er echt goed over na denken!
    Je hoort toch regelmatig dat een inleiding echt niet makkelijk is!

5. Dromertje85

Dromertje85 Niet meer actief

Ik was tegen het depressieve aan bij de zwangerschap van mijn jongste.
    Was een hele zware zwangerschap.
    Ik ben ingeleid met 37+5 omdat mijn lijf gewoon op was.
    Bij mijn oudste ben ik vanzelf bevallen,dus zonder inleiden.
    Nu ga ik wederom ingeleid worden maar niet ivm een depressie,godzijdank ben ik helemaal niet depressief bij deze zwangerschap (YEEY!) maar wel is mijn lijf op.
    Heel veel voorweeën,pijn in mijn bekken,al maanden hooguit 2 uur slaap per nacht,dus gewoon echt dood moe en een lijf die gewoon de buik en zwangerschap echt niet meer goed aan kan.
    Kortom,ik word tussen de 37e a 38e week ingeleid op medische indicatie.

6. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik ben met 38 weken precies ingeleid en binnen een paar uur bevallen. Liep al heel mijn zwangerschap bij de gynaecoloog maar bij mij kwamen ze er al met 37 weken mee.

Deel Deze Pagina