Ik ben vandaag 37 weken zwanger, en net te horen gekregen wanneer ik wordt ingeleid!! Zo spannend, het komt nu zo dichtbij! Dinsdagochtend worden we al om 7 uur in het zkh verwacht. Ben benieuwd of ik de dagen ervoor wel kan slapen van de spanning haha.Maar ben zo blij, het einde is in zicht joehoe!!!!
Ja dat zal ik zeker proberen, maar of het lukt haha Ben nogal een piekeraar. Misschien ben ik vanaf dinsdag ook wel van mijn suiker af, hoop het zo....
Als het goed is ben je vrij snel van je suikers af, tenminste dat was bij mij wel zo! Wat fijn dat je een datum hebt! Weet je al of de boel al aan het verweken is? Want dan is het gemakkelijker om dinsdag de bevalling op gang te krijgen. Bij mij was dat niet het geval en toen werd er gepreimd. Gelukkig voor mij had ik maar 2 tabletjes nodig.
Spannend! Heel veel succes! En spanning lijkt me niet meer dan logisch, maar probeer idd rust te pakken!
Ja alles is al aan het verweken. Sommige dagen echt last van voorweeen! Bedankt voor alle leuke reacties!!! Voor jullie straks naturlijk ook, zet um op!!!!
Heel veel succes met je bevalling!! Wou dat ik ook ingeleid kon worden.. Hopelijk loop je bevalling voorspoedig
Dus morgen is het zo ver!! Zal een gekke 'laatste' dag worden zo he, als je weet dat het bijna zo ver is. Succes met de állerlaatste loodjes en met je inleiding morgen.
Ik vond het ook zo bijzonder.. De dag voor de inleiding... Gewoon weten dat je de andere dag met zijn 4tjes bent ipv met zijn drieen..... Heel veel sucses morgen dat alles lekker voorspoedig mag verlopen.