Raar gevoel in rug

Discussie in 'De bevalling' gestart door Druif, 31 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Hoi,

vandaag kreeg ik opeens pijn in mijn rug. Maar het bleef niet. Het was meer een golfbeweging. De pijn kwam en ging weer. Een paar keer achter elkaar.

Herkenbaar voor iemand?

2. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Euj ... jah

Klinkt wel als een wee, rugwee dan.
    Maar weetje, ik kan me het gevoel van weeen al niet eens meer herinneren

3. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Bestaat er ook zoiets als oefenrugweeen dan? En is dit een voorspelling/aankondiging?

4. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Ja, die had ik ook, een week lang rug-oefen weeën. Ik moest dan voorover gebogen op de tafel hangen om het "op te vangen". Man erop drukken en dan ging het wel, was het wel uit te houden.

Toen het doorzette werden het rug-en been weeën. Pijnlijk....

5. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Nou, het was een nieuwe ervaring voor me, maar het heeft zich niet herhaald. Maar weer kijken hoe het verder gaat.

6. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Heel herkenbaar. Zo begon bij mij de bevalling, met rugweeen dus. In het begin had ik niet door dat dit rugweeen waren, maar toen ik in bad ging liggen en het heftiger werd, wist ik dat de bevalling begonnen was.
    Spannend joh!

7. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Een bevalling kan op zoveel manieren beginnen. Eigenlijk niet leuk meer, want dat maakt iedereen best zenuwachtig.
    Soms zijn het ook gewoon oefenweeën.
    Echte weeën duren minstens een minuut lang, en er zit een regelmaat in, aldus ervaringsdeskundigen.

8. Blaak

Blaak Niet meer actief

Hmm zoiets had ik dus midden in de nacht , ik ben 30 weken is dat niet te vroeg daarvoor? Ik vond het echt niet fijn en het leek ook niet weg te gaan ofzo bij mij bah.

Deel Deze Pagina