wat voor voortekenen van het begin van de bevalling had jij?

Discussie in 'De bevalling' gestart door life, 13 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. life

life Niet meer actief

Naar aanleiding van jou bevalling, vind ik het ook wel erg leuk om te weten wat er vooraf is gebeurd.

Denk aan: meerdere harde buiken.
    Rustiger kindje.
    Saggo ect.

Met me 1ste kindje had ik de dag ervoor meer last van harde buiken. Plus dat 3 dagen ervoor me bloeddruk wat hoger en kindje was iets rustiger. 2 dagen ervoor aan de ctg scan 3de dag stond ik daar om te bevallen.

2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.645
    5.672
    113
    Helemaal niks :p ben wel met 39.6 ingeleid maar tot die tijd dus niks.

3. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik heb even nagedacht. Ik was te actief om te kunnen slapen. En ik had totaal geen trek de dag van te voren. Verder kwam het gewoon helemaal uit het niets. Twee weken lang helemaal niks aan voorweeën of harde buiken. Zat de dag van tevoren ook nog potdicht. Niks verweekt of wat dan ook.

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Bij mij ging de bloeddruk stijgen.
    Ook was de baby wat rustiger dan anders.
    Verder zou ik het niet weten. ;)

5. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    PPPffff ik ben het zo ongelooflijk beu. Mijn twee kinderen waren er al met 36 en 37 weken. Nu zit ik bijna op 40. zit dus eigenlijk al 4 weken te wachten. En ik heb de hele tijd weeen en pijntje, dat ik denk nu gaat het gebeuren. Maaar het zet alsmaar niet door. Als ik mij nu kipfit voel en geen last had, maar nu wordt er een spelletje gespeeld. Gek van!!!
    Ik wil dat hij nu gewoon komt. ben mijn lijf beu, mijn kleding, het eten, het drinken, de kwalen , de vermoeidheid. word er echt depri van

6. Evia

Evia Bekend lid

11 mrt 2015
    595
    0
    16
    Achteraf gezien: ik kon een paar dagen voor de bevalling niet meer op mijn zij liggen/slapen, dan kreeg ik steken in mijn onderrug. Ik heb een paar dagen met weeën door gelopen, zonder te weten dat het weeën waren. Verschil is wel dat ik geen voldragen zwangerschap had en de weeën totaal nog niet verwachtte. Succes/sterkte en uiteindelijk genietse!

Deel Deze Pagina