Gaat het beginnen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door B en N, 17 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Afgelopen donderdag zijn wij in het ziekenhuis geweest omdat we toen precies een week overtijd waren, alle controles die uitgevoerd werden waren prima (genoeg vruchtwater, genoeg moederkoek, prachtige hartslag) geen reden tot zorgen dus. Wel hebben ze geprobeerd te strippen dit was niet heel makkelijk omdat het echt nog heel erg dicht zat en de arts er dus niet goed bij kon.

Ze heeft het dus wel geprobeerd en ze zei ook dat ze het wel een beetje open heeft gekregen maar nog niet heel erg.
    We moesten nog maar even afwachten en anders als er donderdag nog geen verandering zou zijn dan zouden ze gaan inleiden.

Maar gisteren ochtend (de ochtend na het ziekenhuis dus) had ik een klein beetje bloed in mijn onderbroek (geen klodders of proppen of iets maar echt een heel klein beetje (bruinig) dus waarschijnlijk oud bloed). Ik vermoede dat dat wellicht kwam door het strippen omdat ze toch redelijk hard handig bezig waren geweest daar binnen.
    Ook de hele dag met flinke buikpijn rond gelopen maar er gebeurde niets.

Gisteren avond voordat we wilde gaan slapen, maar ik nog even naar de toilet ging verloor ik weer wat bloed, nog steeds niet heel veel maar wel iets meer dan die ochtend. De hele nacht heb ik goed kunnen slapen en ben ik niet wakker geworden.

Vannochtend bij het opstaan weer flinke buikpijn (het voelt een beetje als heftige menstruatie pijn) en net ook weer het zelfde soort bloedverlies.

Maar om nu te zeggen dat ik het idee heb dat het echt voor weeen zijn dat niet, het is namelijk echt een constante buikpijn.

Wie herkent dit? Gaat de bevalling dan nu toch uitzich zelf beginnen of kan het nog wel een paar dagen duren?

Ik ben benieuwd naar de reacties, alvast bedankt iniedergeval!

2. valhalla

valhalla Niet meer actief

Herken het niet, maar ik hoop het wel voor je! Zal voor je duimen dat je dit weekend mama wordt! Succes :D

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    B&N,
    Het bloed kan idd van het strippen komen.
    Ook dat vervelende gevoel in je buik komt door het strippen, er is namelijk echt gerommeld daar!

Strippen helpt helaas maar bij heel weinig mensen, bij mij heeft het volgens mij niet zo veel gedaan. Het zou dan binnen 48 uur of zo iets horen te beginnen (als het werkt dan he)

Ik vond het eigenlijk wel irritant dat ik er heel zenuwachtig door werd, verwachtte echt snel te gaan bevallen.

4. mama33

mama33 Actief lid

11 sep 2006
    255
    0
    0
    Achterhoek
    Ben bij de eerste gestript. Heb een dikke week voor de bevalling heel veel slijm en bloed verloren maar zette niet door. De dag van de bevalling had ik de hele dag conntinu een harde buik. Om gek van te worden. 's avonds heeft het toen pas doorgezet. 8 dagen later dus!

5. jamy

jamy Actief lid

7 aug 2007
    125
    0
    0
    enschede
    ben afgelopen donderdag ook gestript omdat ik het een beetjuh zat ben nu en heel veel last heb van harde buiken!

Maar bij mij heeft het ook niet geholpen en werd er ook een beetjuh zenuwachtig van dat het wel eens gauw kon beginnen!

Maar kan echt niet meer wachten ik wil haar graag in mijn armen sluiten en haar zien... Heb nu toch al lang genoeg gewacht? hihih
    IK ben met mijn eerste kindje precies op 40 weken bevallen maar volgens mij gaat dat vandaag niet meer lukken haha

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Bij mij hebben ze vanaf week 38 2x per week proberen te strippen, had telkens wat bloed en slijmverlies en wat krampjes, maar Eva is pas met 41 weken geboren... Maar zelfs de laatste poging tot strippen (vrijdag) lukte niet echt goed omdat alles nog potdicht zat, en toch braken zondagochtend mijn vliezen en begin van de avond was ze er al!

7. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Tot op heden heeft het strippen bij ons ook nog niets uitgehaald.

Het is alweer 5 dagen geleden en sinds die tijd wel last van die ongesteldheids krampen (vooral sochtends en savonds) af en toe nog een heel klein beetje oud bloed verlies maar verder niet eigenlijk.

De kleine is nog behoorlijk beweegelijk met het gevolg dat dat soms behoorlijk pijnlijk kan zijn, echt van die pijnlijke steken bij het schaambot. Toen ik dat voor het eerst had dacht ik echt dat het ging beginnen maar het zet telkens niet door.

Morgen voor de laatste keer naar de verloskundige dan gaan ze iniedergeval nog een keer strippen maar ook meteen een afspraak maken voor donderdag als de kleine er dan nog niet is dan wordt ik ingeleid.

En tot die tijd hopen we heel hard dat ik toch gewoon thuis kan bevallen...

We blijven in spanning zitten

8. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Als ik dit zo lees moet ik dan uberhaupt wel gestript worden, als het bij toch veel mensen niets uithaald en alleen maar pijn doet, zie ik er het nut niet van in.

Kijk je probeert en wilt natuurlijk van alles maar is het wel zo verstanding vraag ik me af als ik de volgende keer naar de vk moet?

9. jamy

jamy Actief lid

7 aug 2007
    125
    0
    0
    enschede
    het strippen zelf heeft bij mij geen pijn gedaan. Het was hooguit ongemakkelijk!
    HEb nu ook weer last van voorweeen heel vervelend. Ze zijn ook wat pijnlijker als normaal... Maar ja ik geloof mijn eigen lichaam niet meer soms word je echt voor de gek gehouden

Deel Deze Pagina