Dankje En ontsluiting kijken... nou ja ligt er aan, als ik aan geef dat ik het idee heb dat dat nodig is wel.. dus als het toch meer richting de 5-6-7 minuten pauze gaat en ze nog wat heftiger worden. Ik hoef verder niet op de 'regeltjes' te letten van minimaal een uur of wat dan ook. Ze vertrouwt op mijn gevoel... maar liever wacht ze ivm infectiegevaar wel zo lang mogelijk. Ook gaf ze aan dat het misschien wel verstandig is bijvoorbeeld alvast kruiken warm te houden, voor als het opeens echt weer heel snel gaat.. en is meteen wat afleiding dus dat doe ik dan zo maar En ze weten allemaal nu dat áls ik bel ze op moeten schieten
Ow wat spannend zeg. Hopelijk gaat het allemaal doorzetten zodat je thuis kan bevallen, zoals je graag wilt. Het zal iig niet lang meer duren Zet m op!
Ondertussen heftigere weeën.. al bijna een uur 5-7 minuten er tussen en ze houden langer aan.. nog ff en ik ga de vk maar bellen wil ook weer niet té snel bellen want dan valt het misschien zo tegen!
Spannend zeg! Hopelijk is de kleine inmiddels geboren Hier braken mijn vliezen met 36+2 rond 5 uur 's morgens en de weeen kwamen pas 27 uur later en ben 36 uur na het breken van de vliezen bevallen. Allemaal wel onder controle in het zk uiteraard.