EEN DOCHTER!helemaal gezond en wel!Ben zo trots op d'r....allemaal zeer goed gegaan en ze zijn ook weer thuis!
Wow! Wat zit je dan in spanning he, als je weet wanneer de bevalling van een vriendin begonnen is. Een vriendin van mij had destijds ook naar me gesmst dat het begonnen was. Zat de hele tijd op de klok te kijken
dat is niet helemaal waar.... als ze groen poepen dan hebben ze het benauwd in de baarmoeder en met bruin is het oud bloed...
Gefeliciteerd! Hebben ze nou ook nog iets moeten doen vanwege de kleur van het vruchtwater ivm infecties ofzo? Vroeg ik me gister af adh van dit topic. Heb ook 5 weken op n plastic zakje en handoek gezeten vanaf mn 37 weken (Wendy kwam pas met 42 weken) In de auto dan heh! Las t terug en leek net alsof ik 5 weken niet van mn gat en plasticzakje met handdoek was geweest
de gyn zei tegen mij als je op het einde loopt moet je een vuilniszak op de stoel leggen en een handoek erop want als je vliezen bregen krijg je dat er niet meer uit en de geur ook niet
Oei spannend allemaal, ik zou wel geschrokken zijn als ik jou was, of was je nuchter, je verwacht natuurlijk nooit dat zoiets gaat gebeuren in een auto en waar jij bij bent. Moet je niet meteen liggen op je rug of zij als het vruchtwater breekt en je baby nog niet is ingedaald? Bruin in vruchtwater is toch dat de baby erin heeft gepoept of niet? Is dat niet meteen naar het zk brengen dan?
Hoi dames,bedankt voor het meeleven....Haar naam is prachtig nee geen automerk,dan had ze toyota geheten.....mag haar echt naam helaas niet op het internet zetten ivm privacy,verzoek van de ouders dus dat moet ik respecteren....Alles is goed,ze is prachtig ben ape trots...Dames nogmaals BEDANKT!