Hoi allemaal, Ik heb al wel een pagina gezien met foto's van zwangere buikjes, maar ik zou graag foto's willen zien, waarop je voor het eerst zag/merkte dat je een buikje kreeg!! Met de week erbij Ben benieuwd!!
Mooie buikjes hoor! Ik hoop dat ik ook snel een klein beetje mag hebben dat er in ieder geval iets tastbaar of zichtbaar wordt Vind het nu nog maar niks, merk helemaal niks aan mijn lichaam. weet dat dat ook een geluk is!! Maar IETS zou wel fijn zijn als bevestiging
Jaa ik snap je gevoel helemaal! Ik heb sinds een paar dagen niet meer last van kwaaltjes, eerst wel heel veel. Maar kwaaltjes vind ik soms ook wel een bevestiging haha
Is ook een beetje vroeg om nu al een zichtbare buik te hebben, zeker bij een eerste zwangerschap. Vaak beginnen de kwalen pas bij 6 weken, als je al kwalen krijgt. Hier nooit echt kwalen gehad..
Hier is de buik sinds een week of 2 herkenbaar als zwangere buik en niet als te veel gegeten buik 23 weken zwanger van de 2e foto is van gisteren.
Zo mooi!! Ik kan ook niet wachten tot ik zo'n buik heb! Nu is het echt nog de "ben je nou zwanger of gewoon dik" fase 😂
Deze is van 4 december, dus ik was over de 25 weken heen. is me eerste kindje en wij zien het wel op de foto.
Wauw wat veel reacties al! En wat een mooie buiken en grote verschillen zeg tussen iedereen! Eigenlijk hoop ik op zo snel mogelijk een beetje buik, maar tis ook wel handig als het weg blijft ivm geheim houden tot 12 weken. Ben vaak bij mn mams en staan eigenlijk altijd in de ochtend dan samen in de badkamer Ik heb 1 mazzel en dat is dat ik altijd al last heb van mn darmen en mijn buik echt ineens heeel groot kan zijn. Mijn mams weet dat en we zeggen dan altijd voor de grap. 'Goh ben weer 20 weken zwanger! Van de week zeiden we het nog na het eten met kerst... ze moesten eens weten
Wat leuk om al die verschillende buiken te zien! Dit is mijn (darmen)buikje met 5.4 weken. ....Is 3e zwangerschap.
Dit was bij mijn eerste kindje met 34 weken zwangerschap. Daarvoor had ik nog geen zwangere buik. Alleen als ik plat op bed lag zag je enigszins een bobbel, staand onzichtbaar.