HELP!Welke broeken in laatste weken zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door marianne1984, 27 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marianne1984

marianne1984 Actief lid

15 aug 2007
    402
    0
    0
    Hallo,

Ik ben een stevig/dik persoon en nu pas ik niet meer in mijn positiebroeken.
    Nu wil ik graag een makkelijke broek, die je ook gewoon naar buiten aan kan doen.En die je eventueel direct na de bevalling ook nog kan gebruiken voor binnen als je kraamvisite ontvangt.

Wie kan mij hierbij helpen?

2. Niet meer actief

Trainingsbroeken zijn vaak handig ik pas zelfs die van me vriend omdat je ze strak aan kan trekken dus die past na je bevalling dan ook nog.
    Ik ben echter nogni zover dat ik kan zeggen of dat ook goed zit in de laaste weken van de zwangerschap. Maar ik heb het idee van wel eigenlijk.

Heb je dat al is geprobeert?

Je hebt nog best hele leuke ook nog!

Succes! ;)

3. marianne1984

marianne1984 Actief lid

15 aug 2007
    402
    0
    0
    ik doe die van mijn man nu ook weleens aan idd.
    Maar ik ben dat helemaal niet gewend, ik loop altijd in pantalons zeg maar.
    En ik vind het eigenlijk dan wel een raar idee om in een trainingsbroek of vrije tijds broeken te gaan lopen.

4. Niet meer actief

Ja ik begrijp dat als je nooit vandie broeken draagt het miss wel raar is.
    Ik heb ze normaal ook afentoe aan en heb hele leuke zelfs met leuke printen erop enzo. Maar die broeken moet je wel van houden idd ja haha..

Verder weet ik het eigenlijk niet wat je zou kunnen proberen misschien een legging met een jurk erover?

Succes ;)

5. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    prenatal heeft van die zwarte broeken in soepele stof met bovenaan een omslag rand, en die zien er toch wel netjes uit, en zitten lekker. zijn ook niet duur

6. marianne1984

marianne1984 Actief lid

15 aug 2007
    402
    0
    0
    thnx noura, weet je zo ook tot welke maat dat die broeken gaan?

7. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Ik heb nu twee zwarte nette broeken die ik nog pas en 1 zwarte joggingbroek die echt heerlijk zit.
    Maar ik heb ook zwangerschapsmayo's en daar draag ik een tuniek boven, dat zit ook perfect en rekt aan alle kanten mee en staat toch netjes.

8. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

oh das vervelend als je geen fijne broek meer hebt die past.. als je echt niets anders kan vinden koop je toch een lekker makkelijk zittende trainingsbroek.. en dan kijk je na de kraamtijd weer naar andere broeken.. :p

9. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

en jah idd ik lees net hierboven over een legging.. ook panty's met een leuke tuniek zit erg lekker..
    zelf heb ik een hele fijne zwarte positiebroek.. en draag veel panty's met makkelijk zittende maar toch ook vlotte leuke jurkjes en tuniek's van miss etam..

10. Elly

Elly Lid

14 feb 2008
    22
    0
    0
    Huismama
    Brabant
    Toevallig was ik vanmiddag ook aan het shoppen bij Prenatal. Ik had namelijk een zwempak nodig. Ik begin vrijdag met zwangerschapszwemmen heerlijk! Vervolgens kwam ik met een zwempak, een zwangerschapslegging en een zwangerschapsjurkje thuis.

De broeken (10 stuks) die ik heb gepast, waren allemaal te krap. Zijn niet voor mijn model gemaakt. (mijn buik is al aardig dik, sommige mensen denken dat ik al bijna mag bevallen, maar heb nog twaalf weken te gaan ;) ) Al merk ik wel dat het scheelt of je de broek bij Prenatal of Miss Etam koopt. Prenatal had idd heel veel leuke joggingbroeken/trainingsbroeken hangen waarvan ik ook dacht. ... als de gewone broeken niet meer passen ga ik op die over! Maar Miss Etam heeft nog net eventjes iets grotere maten wat broeken betreft heb ik gemerkt. Misschien kun je daar slagen?

's avonds heb ik ook de trainingsbroek van mijn man aan, heerlijk die bewegingsvrijheid.

Succes met de broek! En anders misschien ook overstappen op een fijne legging met jurkje? :D Het is aan te raden. Zit heerlijk!

11. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    ik droeg op het allerlaatst broeken die ik had gekocht bij scapino.
    xxl en zat goed. en toen woog ik over de 100 kilo. en was erg dik.
    na de bavling ook nog een poos gedragen omdat ik een kz heb gehad.

12. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Ik ben nu zo ver, ik strompel toch al en voel mij een weinig (lees: niet) charmant.... mij bomt het niet meer hoe ik over straat ga. Ik heb als favoriet de grijze trainingsbroek van mijn man, met daarop een niet heel florabele grijze lange trui met muts. En omdat ik ook nog te pijnlijk en lui ben om mijn schoenen aan te doen (en ik niet steeds aan anderen wil vragen het voor me te doen) heb ik onder die prachtige combi een set grijs/blauwe leren slofjes... je-weet-wel, van die goedkope met wol aan de binnenkant die eruit zien als warme baggets OF knalgroene teenslippers.. het is maar net welke ik als eerste tegen kom thuis.
    Als je haar maar goed zit ... :D

Dus mijn advies: neem iets wat jou lekker zit, je hoeft even niet mooi te zijn ;)

13. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Hoi,
    Ik weet niet hoe handig je zelf bent, of iemand in je buurt. Maar met een oude broek en T-shirt stof kan je ook zelf wat in elkaar knutselen dat lekker zit. Je kan er een band van T-shirtstof op zetten. Of de bovenkant loshalen (rits, zijkanten, achterkant) en daar stukken tussenzetten.

Deel Deze Pagina