Wat fijn dat hij meteen vroeg of je zoontje zich toch niet verwond had, maar je hebt idd groot gelijk om hierover te bellen, ben benieuwd wat je er nog van hoort.
Ai, daar zou ik ook van schrikken. Gelukkig goed afgelopen. Ben ook benieuwd of je er iets van hoort.
Dan had je, ook in Amerika, weinig kans. Alleen als er daadwerkelijk wat is gebeurd met het kind door toedoen van het stanley mes heb je een zaak. Maar heel vervelend en kan me voorstellen dat je ontzettend geschrokken bent. Zulke dingen mogen niet gebeuren. Maar denk wel dat dit een (ongelukkig) uitzondering is... Fijn dat het goed afgelopen is en kan me zo voorstellen dat je nog wel iets meer dan excuses krijgt
Ik hoef niks te hebben of ter compensatie, ben al veel te blij dat het zo afgelopen is. Wil ze in de winkel er meer op attenderen dat mensen hun mesjes beter bij zich houden. Deze doos stond zo in de winkel, hordes kinderen komen er langs..
Jeetje zeg, idd schrikken. Gelukkig dat je het optijd zag, je moet er niet aan denken.... Vind het ook een dikke vette klacht waard.
Had eerst de klantenservice gebeld, man reageerde echt geschrokken en vroeg meteen of mn zoontje zich verwond had. Hij zei me naar Breda te bellen omdat zij het er daar in hebben laten vallen. Dus ik naar Breda gebeld, man bood meteen zijn excuus aan en dat was het eigelijk.. hij zou zijn personeel er op attenderen dat ze beter op moeten letten in het vervolg..
Tja, meer kan ook niet. Waarschijnlijk heeft personeel het mes erin laten vallen en toen ze gingen inpakken hebben ze het niet gezien. Hele stomme fout natuurlijk, maar ik denk niet dat iemand dat expres heeft gedaan. Gelukkig is er niets gebeurd! Bah! Ik moet er niet aan denken!
Even voor de duidelijkheid, dit zou absoluut niet mogen gebeuren. Maar hoe kan het dat niemand dit gezien heeft? Diegene die die wagen bij de kassa is gaan afrekenen had dat mes er toch in moeten hebben zien liggen! En diegene achter de kassa? En vervolgens nog diegene die het ingepakt heeft?